Hej,
Var nyligen på Willys, en ganska nyöppnad affär. När jag gick förbi deras "vitvaror" på kyl och frysavdelningen lade jag märke till sådana här klisterlappar.
Jag fick känslan av att jag sett dessa klistermärken på en annan stor matvarukedja. Det skulle ju betyda att denna nya Willys lyckats köpa en uppsättning av begagnade vitvaror, vilket borde vara bra, istället för att kassera en massa kylar och frysar.
Innan jag säger matvarukedjans namn får ni gärna posta namnet som ni får känslan att klistermärket kommer ifrån. (Jag kan ju ha helt fel)
Mvh
Fredrik
Var nyligen på Willys, en ganska nyöppnad affär. När jag gick förbi deras "vitvaror" på kyl och frysavdelningen lade jag märke till sådana här klisterlappar.
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Jag fick känslan av att jag sett dessa klistermärken på en annan stor matvarukedja. Det skulle ju betyda att denna nya Willys lyckats köpa en uppsättning av begagnade vitvaror, vilket borde vara bra, istället för att kassera en massa kylar och frysar.
Innan jag säger matvarukedjans namn får ni gärna posta namnet som ni får känslan att klistermärket kommer ifrån. (Jag kan ju ha helt fel)
Mvh
Fredrik
BirgitS
Medlem
· Stockholms län
· 39 920 inlägg
BirgitS
Medlem
- Stockholms län
- 39 920 inlägg
Liknar mycket skylten på sidan https://www.willys.se/artikel/om-oss/hallbarhet/bra-miljoval och det verkar som att ett krav för att få butiken märkt med Bra Miljöval är att elen är det.
Liknande trådar
-
Vem är ansvarig för fönster där 3-glaskassetten inte längre är tät?
Bostadsrätt -
Router som inte behöver resettas
Internet - Fiber, Bredband, ADSL, 3G/4G -
Var lönar det sig typiskt sett inte att bygga nytt?
Priser, Kalkyler, Fastighetsskatt m m. -
Fasettslipad kant gå inte att planlimma?
Vitvaror -
Sett till prisutvecklingen på bostäder, borde det inte vara mycket billigare att bygga själv?
Priser, Kalkyler, Fastighetsskatt m m.