Hej kära medlemmar!
Om tråden placerats fel ber jag om ursäkt.
Precis gjort entré på bostadsmarknaden och köpt min första bostadsrätt. Tanken är att köket ska renoveras och jag vill lägga in följande skåp/vitrinskåp i köket men hittar ingenstans vart man kan få tag i en sådan som jag bifogat på bilden.
Har du några tips på hur jag kan få tag i denna? Lämna gärna en kommentar.
Om tråden placerats fel ber jag om ursäkt.
Precis gjort entré på bostadsmarknaden och köpt min första bostadsrätt. Tanken är att köket ska renoveras och jag vill lägga in följande skåp/vitrinskåp i köket men hittar ingenstans vart man kan få tag i en sådan som jag bifogat på bilden.
Har du några tips på hur jag kan få tag i denna? Lämna gärna en kommentar.
U
Utsliten och utdömd
Byggnadsvårdare
· 2 604 inlägg
Utsliten och utdömd
Byggnadsvårdare
- 2 604 inlägg
Jag gör den gissningen för att jag tittar på höjden av den. Jämfört mot dörrhålet till höger ser vinkylen ut att vara 240-250cm hög. Jag gissar att ingen vitvarutillverkare skulle tillverka en vitvara som inte går att resa om man har normal standard höjd på tak.M Madmaxzz skrev:
Mycket klokt. Tack för svar uppskattas.U Utsliten och utdömd skrev:
Bumpar min egna tråd lite. Då ritandet av kök kommit igång har vi även placerat ut vart vitrinskåp ska placeras likt bilden. Nu till nästa problem. Jag behöver två stycken 60cm gånger 230cm vitrindörrar av glas, någon som har tips på vart man kan köpa dessa?
U
Utsliten och utdömd
Byggnadsvårdare
· 2 604 inlägg
Utsliten och utdömd
Byggnadsvårdare
- 2 604 inlägg
svacka med närmaste glasmästare, de brukar kunna sälja helhetslösning med måttbeställt glas och beslag för glasdörrarM Madmaxzz skrev:
Klicka här för att svara