Som ni ser nedan har jag massor med outnyttjad plats på min verktygstavla, dock längst upp vilket man tyvärr inte när utan pall, så inga verktyg som behövs dagligen. Ytan är ca 20x80 cm.
Vad fattas o vad ska jag fylla den med?
Organiserad verktygstavla med utrymme överst, innehåller såg, skruvmejslar och nycklar.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

Svinpitt?

Papegoja?

Giraff?

Bultsax
Stängd bultsax med orange handtag och svarta grepp.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

• Gilla
Lexington
  • Laddar…
H huggan skrev:
Svinpitt?
ligger i en låda.

H huggan skrev:
Papegoja?
Hänger bakom tängerna nere till höger.

H huggan skrev:
Giraff?
Känns för stor för den ytan.

;)

T topmount skrev:
Bultsax
[bild]
samäger jag en med svärfar som ligger hemma hos honom, men kanske skulle va en idé att köpa en helt egen!

Barskåp el en vägghängd öl kyl.

• Gilla
bara en sån sak
  • Laddar…
Mazen Mazen skrev:
Barskåp el en vägghängd öl kyl.
krav nr 1 va att det inte används dagligen, 3 öl, sen kan man knappt klättra på pallen längre ;)

Lexington Lexington skrev:
krav nr 1 va att det inte används dagligen, 3 öl, sen kan man knappt klättra på pallen längre ;)
Förstås, men får man plats med fler än 3 öl i en så liten kyl och behöver man mer än 3 öl för att fira ett lyckat projekt :thinking:

• Gilla
Lexington
  • Laddar…
Mazen Mazen skrev:
Förstås, men får man plats med fler än 3 öl i en så liten kyl och behöver man mer än 3 öl för att fira ett lyckat projekt :thinking:
det har du rätt i, men man kan ju ha fler än tre lyckade projekt per dag!
Man kan iofs sätta in en ny när man tar en kall!

• Gilla
Mazen
  • Laddar…
Ge det ett år, de verktyg som nu ligger på arbetsbänken eller som du har flyttat och retat dig på flest gånger hänger du upp

• Gilla
hobbs och 1 till
  • Laddar…
Såg och kofot kan du ju se till att hänga vertikalt istället, de är så långa att man lätt når dom ändå. Då får du mer plats längre ner.

• Gilla
saiter och 1 till
  • Laddar…
Dheri Dheri skrev:
Såg och kofot kan du ju se till att hänga vertikalt istället, de är så långa att man lätt når dom ändå. Då får du mer plats längre ner.
Precis. Upp med de långa verktygen högst upp o häng dom lodrätt. Sågar, yxa, kofot,vattenpass etc.

@Lexington vad som fattas är svårt att svara på om man inte vet mer om vad du och din verktygstavla ska åstadkomma.

Redigerat:
  • Gilla
Lexington
  • Laddar…
Hemmapul o snickeri är väl det som görs!
Snabbvinkel kanske? Eller den används kanske hela tiden när man äger en?
Bra tips på dom långa verktygen, men då blir det ju bara ännu mera o fylla!

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.