I ILoveFunkis #1 Medlem · 109 inlägg 6 jul 01:49 ILoveFunkis Medlem 109 inlägg 6 jul 01:49 #1 Jag ska bygga en ram runt fönster-ventilhålet ovanför fönstret (inomhus) och montera ventilen på ramen. Vilket material kan man använda? Det bör vara så tunt som möjligt. Det går inte att sätta ventilen direkt mot karmen då de har förstört den. #träskiva #ventil #ventiler
Jag ska bygga en ram runt fönster-ventilhålet ovanför fönstret (inomhus) och montera ventilen på ramen. Vilket material kan man använda? Det bör vara så tunt som möjligt. Det går inte att sätta ventilen direkt mot karmen då de har förstört den.
P Peter_Ker #2 Renoverare · 565 inlägg 6 jul 05:24 Peter_Ker Renoverare 565 inlägg 6 jul 05:24 #2 Björkplywood finns väl ner till 4 mm.
F Frågan #3 Medlem · Stockholm · 451 inlägg 6 jul 06:49 Frågan Medlem Stockholm 451 inlägg 6 jul 06:49 #3 Jag köpte från skapamer.se när jag klädde en bastuventil. Smidigt när man ska ha väldigt lite material.
Jag köpte från skapamer.se när jag klädde en bastuventil. Smidigt när man ska ha väldigt lite material.