Medlem
· stockholm
· 15 inlägg
Hej,
Jag håller på med att rita en planlösning för min oinredda övervåning. Det är ett vinkelhus och med öppet vid trappan upp över hallen.
Jag inser att det är svårt att få till en bra planlösning med dom olika kraven jag har/vill ha.
Jag tror att jag skulle behöva professionell hjälp och undrar därför om vart jag kan få denna hjälp. Det är inte fråga om någon lyxinredning utan jag vill bara får till en bra planlösning och har själv kört fast. Jag kommer sedan i största möjliga mån att göra jobbet med inredningen själv.
/Anders Q..
Jag håller på med att rita en planlösning för min oinredda övervåning. Det är ett vinkelhus och med öppet vid trappan upp över hallen.
Jag inser att det är svårt att få till en bra planlösning med dom olika kraven jag har/vill ha.
Jag tror att jag skulle behöva professionell hjälp och undrar därför om vart jag kan få denna hjälp. Det är inte fråga om någon lyxinredning utan jag vill bara får till en bra planlösning och har själv kört fast. Jag kommer sedan i största möjliga mån att göra jobbet med inredningen själv.
/Anders Q..
Allvetare
· Västra Götaland
· 11 960 inlägg
Lägga upp en skiss här så får du några att bolla med, gratis!
Medlem
· stockholm
· 15 inlägg
Medlem
· stockholm
· 15 inlägg
Klicka här för att svara
Liknande trådar
-
Hjälp med planlösning övervåning
Planlösningar -
Läcka från avloppet på övervåningen hjälp!
Byggmaterial & Byggteknik -
Hjälp med planlösning oinredd övervåning
Planlösningar -
Hjälp med planlösning övervåning av sexdelad plan med öppet spis
Planlösningar -
Hjälp med element. element på övervåningen fungerar inte
Värmepumpar