Hej
Vi ska välja golvmatta och väggmatta från Tarkett men tycker att det är så svårt, framförallt när jag tycker att nåt skulle funka, då tycker frugan att det inte passar och nästa gång är det tvärtom 😅
Skulle vara kul om ni skulle vilja delge era badrum för att hitta rätt combo av väggmatta och golv.
Komoden som ni ser är gråspräcklig med vitt handfat och badrummet är drygt 3 kvm. Vi ska ha handdukstork i krom.
Vi ska välja golvmatta och väggmatta från Tarkett men tycker att det är så svårt, framförallt när jag tycker att nåt skulle funka, då tycker frugan att det inte passar och nästa gång är det tvärtom 😅
Skulle vara kul om ni skulle vilja delge era badrum för att hitta rätt combo av väggmatta och golv.
Komoden som ni ser är gråspräcklig med vitt handfat och badrummet är drygt 3 kvm. Vi ska ha handdukstork i krom.
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Nu blev det klinkers och kakel i vårt badrum till slut men när jag var ute och kollade badrumsmattor i butik tyckte jag denna golvmatta var snyggast: https://tarkett.se/p/badrum-aquarelle-vatrumsmatta-raw-concrete-dark-grey/25905136
Kombinerat med vita väggar i så fall. Golvet matchar kommoden, väggen matchar handfatet. Men det är bara hur jag själv hade tänkt.
Kombinerat med vita väggar i så fall. Golvet matchar kommoden, väggen matchar handfatet. Men det är bara hur jag själv hade tänkt.
Vi har följande i ett badrum på 4m2:
Golv: Shiffer Dark Gray 25905132
Vägg: Magnolia Light Gray 25915997
Med lite grå inredning från IKEA.
Golv: Shiffer Dark Gray 25905132
Vägg: Magnolia Light Gray 25915997
Med lite grå inredning från IKEA.
Logga in
Skapa konto
Logga in
Skapa konto
K knoen skrev:Hej
Komoden som ni ser är gråspräcklig med vitt handfat och badrummet är drygt 3 kvm. Vi ska ha handdukstork i krom.[bild]
Det var den mattan som var lite tanken från början och där är vi nog hyfsat överens att det kan bli den eller likvärdig. men det är svårare med väggmattan,N novon skrev:
Den väggmattan höll hon upp igår och den är ett alternativ helt klart.S SCB skrev:
Tack för att du delar med dina bilder och skriver vilka artiklar det är.
Klicka här för att svara