Hej!

Har råkat slarva bort en elkabel till min Hard head tapetborttagare och behöver köpa en ny men vet inte vilken elkabel det är. HJÄLP?

• Svart och vit tapetborttagare från Hard Head med orange detaljer och ansluten slang och skrapverktyg men utan elkabel.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
R
Bygghern94 Bygghern94 skrev:
Hej!

Har råkat slarva bort en elkabel till min Hard head tapetborttagare och behöver köpa en ny men vet inte vilken elkabel det är. HJÄLP?
Här hade det sannolikt hjälpt dig få ett svar om du bemödat dig att fota kontakten på din maskin.

• Gilla
BSOD och 1 till
  • Laddar…
Tack! Ska beställa och prova!

Bronken
Det finns inte alltför många standarder så om du har maskinen framför dig så kan du snabbt avgöra om denna kabel passar eller är något helt annat.

Bronken
...och om jag inte missminner mig så är min länkade kabel exakt samma som tex brukar sitta i stationära datorer. Så med stor chans har du redan en kabel hemma du kan testa med / använda.

Redigerat:
Magnus E K
Har en från Biltema och den har samma kabel som datornätdelar m m; jag har en hela låda oanvända såna.

Offtopic, men läste i nån annan tråd att man inte ska göra knutar på dem så lite rebellisk som man är har jag nu en som ser ut så här:

Strömkabel med knutar som används för datornätdelar.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

• Gilla
  • Haha
Höghus och 1 till
  • Laddar…
wildeside
Får väl köpa en kabelsökare då;)

Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.