Byggahus.se
Vet inte hur detta pris står sig men eftersom jag höll på att jiddra med en beställning själv och har handlat en del här så tänkte jag ge dig något att titta på:)

• Gilla
mexitegel
  • Laddar…
Ahh, intressant :). Ska kolla mer där, farligt ställe :)

Fluxor skrev:
Köpte själv, som årets första verktyg, en Leica L2G+ på Ebay. Varför den? Behövde en ny laser då min tidigare blev stulen. Ville ha en grön, och Leican var billig. Sen hittade jag den gamla lasern...
Hmm, ja men då måste den ju kamofleras :D. Skämt åsido så är ju Leica inga dåliga grejjor :).

Frågan är om det blir en favorit i repris i år? :D.

2 maskiner inköpta hittils. Ska det bli en laser också? Gll 3-80 är ju fin men budgeten är kanske för tight. Lyckades ju ha sönder min skaljacka i veckan.... Förvisso inte samma budgetpost, men sista raden i bokslutet bör bli svart i år. :)

3-80!! (y)

• Gilla
ceson och 1 till
  • Laddar…
Varför frågar jag ens. Jag vet ju vad jag får för svar :D

• Gilla
FredrikR
  • Laddar…
Bosch skall enligt uppgift ha en grön 3-80 i pipeline så det kanske är något att vänta på. I rådande klimathot är det ju lättare att motivera inköp av gröna produkter ;)

Det går inte. Jag kan inte ändra trådrubriken ;)

Mikael_L
Grön plastkåpa eller grön laserlinje?

Ah, säger man grön och Bosch i samma mening så tog jag för givet att det var skalet :).
Vad skulle fördelarna vara med en grön laserlinje?

EDIT: GLL 100 G är ju med grön laser ser jag nu :)

Blå plastkåpa grön laserlinje :)

• Gilla
mexitegel
  • Laddar…
Usch, vad förvirrande det blir :D

Så var det då dax för den årliga uppdateringen. Även i år är inköpen så gott som sista minuten.

Guldklimpen är dock leveransförsenad och kommer inte förrän om ett par veckor, GLL 3-80 CG
bosgll380cggd1.jpg
Till denna köptes också mottagare LR7 och stativ BT250.

Ett efterlängtat köp var också en GBM 6RE, högvarvig för klena borrdimensioner
drill-gbm-6-re-7767-7767.png

Och sist men sannolikt inte minst använd blev det en slagskruvdragare GDR 12V-110
bosgdr12v1104_1.jpg

Alldeles strax nytt år och nytt nyårslöfte! :D

• Gilla
d-o och 5 till
  • Laddar…
Rekommenderat från shoppen

Varför visas rekommenderat från shoppen?

Rekommenderat från shoppen är en annons från Byggahus egen shop. Produktrekommendationer visas automatiskt baserat på nyckelord som nämns i foruminlägget. Vi matchar innehållet med relaterade produkter som kan hjälpa läsare med sina byggprojekt. Inläggskaparen har inte själv lagt in produkterna i inlägget.

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.