Jag har köpt ett vägghängt hyllsystem med 30 hyllplan. Fick med konsoller till ca 2/3 av hyllplanen och skulle behöva komplettera med fler. Är det någon som känner igen märke/modell?

• Vertikal hyllskena med ovala hål för montering av hyllkonsoller, del av ett vägghängt hyllsystem.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Vägghängt hyllsystem med trähyllplan, monterat med metallkonsoller mot en vit vägg.
    Skapa konto
  • Vägghängt hyllsystem med trähylla och metallkonsol fäst i skårad skena på väggen.
    Skapa konto
  • Vägghängt hyllsystem med trähylla och vit metallkonsol mot beige vägg.
    Skapa konto
  • Träpanel av ett vägghängt hyllsystem med metalldetalj, mot en vit vägg.
    Skapa konto
  • Vitt vägghängt hyllsystem med slitsad skena och metallkonsoll monterad i skenan.
    Skapa konto
  • Vinkeljärn eller hyllkonsol i metall, monterad på vägghängt hyllsystem.
    Skapa konto
  • Grå väggkonsol mot en ljus vägg, del av ett vägghängt hyllsystem.
    Skapa konto
  • En hand håller en metallkonsol mot en ljus vägg, används för ett vägghängt hyllsystem.
    Skapa konto
  • Gilla
Chr3
  • Laddar…
Chr3
Är det samma som dessa skenor? (Även jag undrar vad de heter)
Jag letar efter bärlisten och konsolerna som försvann i senaste flytten.
Var köpte du de där delarna?

• Vitmetall skenor för hyllsystem med krokformade ändar på svart bakgrund.
    Skapa konto
  • Hylla- och väggskenor i metall med centimeterhjälpmedel för mätning, delvis vitmålade.
    Skapa konto
T tuomivuo skrev:
Jag har köpt ett vägghängt hyllsystem med 30 hyllplan. Fick med konsoller till ca 2/3 av hyllplanen och skulle behöva komplettera med fler. Är det någon som känner igen märke/modell?
Det är samma. Jag har precis identifierat dem och de kommer från Kinnarps och hyllsystemet heter Adzon

• Gilla
Pysslarn och 1 till
  • Laddar…
Chr3
T tuomivuo skrev:
Det är samma. Jag har precis identifierat dem och de kommer från Kinnarps och hyllsystemet heter Adzon
Har du bild på väggskenan? Försöker hitta annan som kan tänkas passa, helst utan att behöva släpa runt på hängskenorna för att prova i olika butiker.

Chr3 Chr3 skrev:
Har du bild på väggskenan? Försöker hitta annan som kan tänkas passa, helst utan att behöva släpa runt på hängskenorna för att prova i olika butiker.
Jag tror inte andra skenor fungerar (typ Elfa osv) för de har hälen mycket tätare och då får inte konsollerna och hyllorna plats. Jag hörde av mig direkt till Kinnarps och de säljer delar för rimliga pengar

Chr3
T tuomivuo skrev:
Jag tror inte andra skenor fungerar (typ Elfa osv) för de har hälen mycket tätare och då får inte konsollerna och hyllorna plats. Jag hörde av mig direkt till Kinnarps och de säljer delar för rimliga pengar
Tänkte på väggskenan, den vågräta längst upp som fästs i väggen, som man hänger de vågräta hängskenorna i (där man sedan sätter hyllorna)

Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.