Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

Logga in
Skapa konto

Logga in
Skapa konto

Logga in
Skapa konto
Hur som helst, jag har aldrig hållt på med golv så hade uppskattat lite hjälp!! Som man ser på bilden så är det träbjälklag, ett tunt lager av något cement-liknande och klick-golv på det. Hur lagar jag detta på enklaste och bästa sätt?
Vad kallas det cementliknande?
Finns det droppskydd med högre kanter eller bör man kanske bygga något rejälare själv av en plastmatta eller något? Jag tänker att uppvik på dolda väggar inte hade skadat.

Logga in
Skapa konto
Enklaste sättet är ju att konstatera att det är under/bakom kylskåp och vad som helst som klarar att hålla upp kylskåpet fungerar ju tillräckligt bra tills den dagen ni tänker placera kylskåpet på en annan plats. Nu har jag dålig koll på just putsbruk men jag har svårt att tro att det inte skulle fungera tillräckligt bra i detta fall. Kan väl kanske vara svårt att få tillräckligt platt men det ska nog duga. Hållfasthet är väl heller kanske inget man räknar med på puts men tycker inte det ska kunna vara så dåligt att det blir ett problem i detta fallet.
Den dagen nästa ägare får för sig att göra om köket så får de fixa det ordentligt när de ändå byter golvet...
Den dagen nästa ägare får för sig att göra om köket så får de fixa det ordentligt när de ändå byter golvet...