D DeffeDefect #1 Medlem · Skåne · 1 inlägg 28 mar 2020 09:32 DeffeDefect Medlem Skåne 1 inlägg 28 mar 2020 09:32 #1 Jag fick tag i ett Casper bubbelbad som verkar fungera ok. Skulle gärna vilja veta modell på badkaret och var man kan beställa reservdelar då några munstycken är trasiga. Se bifogade bilder. Tar gärna emot tips på hur jag får bort aragde (grön yta) på kromade delar samt missfärgningar/skrapmärken på badkaret. Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder #bubbelbad #hjälp #identifiera
Jag fick tag i ett Casper bubbelbad som verkar fungera ok. Skulle gärna vilja veta modell på badkaret och var man kan beställa reservdelar då några munstycken är trasiga. Se bifogade bilder. Tar gärna emot tips på hur jag får bort aragde (grön yta) på kromade delar samt missfärgningar/skrapmärken på badkaret. Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder