C ConnyN skrev:
Säg vilken välgörande organisation du föredrar, så får de en hundring i Swish av mig.

Tack till alla som engagerat sig och hjälpt till, uppskattar er alla! ❤️
Kul att du fick fart på det!

Jag röstar på WWF.

• Gilla
jliljeha och 4 till
  • Laddar…
K KMNelhas skrev:
Kul att du fick fart på det!

Jag röstar på WWF.
Sagt och gjort - tack igen!

• Skärmbild av en bekräftelse på en Swish-betalning på 100 kr till WWF, med meddelandet "Din betalning är skickad!" och ordinarie information.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Gilla
  • Älska
Cadeex och 18 till
  • Laddar…
H
C ConnyN skrev:
Sagt och gjort - tack igen!
Fint att du swishade till WWF.
Det borde bli standard på alla forum i sverige.
Den som blir hjälp borde (på frivillig basis) Swisha en hundring till någon orginasiton / förening som den som hittade felet eller gav bästa förslaget bestämmer.

• Gilla
Tomtom79 och 6 till
  • Laddar…
H H-Thomasson skrev:
Den som blir hjälp borde (på frivillig basis) Swisha en hundring till någon orginasiton / förening som den som hittade felet eller gav bästa förslaget bestämmer.
Eller 10% (5?) av vad en ahlsellsdopad "ska bara och åka och hämta en skruvmejsel i fyra timmar"-hantverkare hade fakturerat för att lösa problemet. :)

• Haha
  • Gilla
ConnyN och 4 till
  • Laddar…
Inte bra att tappad kontakt med givaren helt blockerar pumpen. Den kunde gå i default -10 men möjlighet att ända värdet manuellt.

• Gilla
Dilato
  • Laddar…
Ulltand Ulltand skrev:
Inte bra att tappad kontakt med givaren helt blockerar pumpen. Den kunde gå i default -10 men möjlighet att ända värdet manuellt.
Den kom faktiskt igång efter en stund, men säkert inte med särskilt stor precision. :)

• Gilla
Ulltand
  • Laddar…
O [old rusty] skrev:
Eller 10% (5?) av vad en ahlsellsdopad "ska bara och åka och hämta en skruvmejsel i fyra timmar"-hantverkare hade fakturerat för att lösa problemet. :)
En kollega tittade in om för ett tag sedan och hade lite problem med sin pump. Han var ganska svettig för han hade fått offert på närmre 3000 för att byta utegivaren... 5 minuter senare hade vi hittat en sådan i mitt förråd, inköpspris < 5:-.

Han var själa-glad när han kom tillbaka dagen efter och pumpen funkade igen. Man avundas inte alla stackare som inte vågar fråga på forum eller någon el-kunnig. Firman har ringde kunde också svarat, beställ art nr xxxxx på Elfa för 5:- + frakt, byt själv och hör av dig igen när något går sönder nästa gång.

• Gilla
useless
  • Laddar…
Tomtom79 Tomtom79 skrev:
En kollega tittade in om för ett tag sedan och hade lite problem med sin pump. Han var ganska svettig för han hade fått offert på närmre 3000 för att byta utegivaren... 5 minuter senare hade vi hittat en sådan i mitt förråd, inköpspris < 5:-.

Han var själa-glad när han kom tillbaka dagen efter och pumpen funkade igen. Man avundas inte alla stackare som inte vågar fråga på forum eller någon el-kunnig. Firman har ringde kunde också svarat, beställ art nr xxxxx på Elfa för 5:- + frakt, byt själv och hör av dig igen när något går sönder nästa gång.
visste inte att mina timmar kunde vara så dyra idag 18 år senare.......
Har bytt ett gäng sådana i mina dar....
men å andra sidan: en timme (skriver aldrig mindre än en timme) och resstträcka (för bilen) och besöksavgift.

Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.