Byggahus.se

Hjälp anlägga trädgård i Växjö

1. J
    Medlem Nivå 2
    Jag behöver tips på företag som anlägger trädgård i Växjö. Gärna någon som du har använt eller blivit rekommenderad.

2. D
    Medlem Nivå 9
    I princip alla på vår gata på vikaholm har valt kKS, vi körde dock markservice då vi tyckte dom var bättre.

3. J
    Medlem Nivå 2
    Är du nöjd med Markservice dhanjel? Vet du om grannarna är nöjda med kks?

4. D
    Medlem Nivå 9
    Vi hade ganska enkla jobb och bra förutsättningar, men vi är nöjda med arbetet och priset.
    De flesta tror jag är nöjda med KKS, de ser ut att ha gjort bra gjort. De problem vi hört är att de flesta som gör själva arbetet inte pratar svenska, utan bara byggledaren som inte är alltid är på plats. Vilket har gjort att det inte alltid blev som dom önskat, men då tror jag att dom har gjort om det utan tjaffs.

5. J
    Medlem Nivå 2
    Ok. ja det är ungefär vad jag har hört om KKS med då. Tydlighet från början med andra ord om man ska använda sig av de då kan jag tänka.

6. J
    Medlem Nivå 2
    Gjorde de altan också? Vet att du skrev om det tidigare att du ville ha det. Vad fick du ge för att fixa din tomt?

7. D
    Medlem Nivå 9
    Yes, de rullade ut gräs, byggde mur (~40m), stenla uppfart (kanske 100kvm), byggde altan (kanske 60+20kvm).
    Kommer inte ihåg exakt, men landade under 200k.