Byggahus.se

Hjääälp!!

1. L
    Medlem Nivå 2
    >:(
    Suck o stön! :(
    Nu har jag äntligen fått tag i en golvslip från silvan...
    Själva slipandet är egentligen ganska problemfritt, men slipen,ooo blir galen!
    Slippappret lossnar och slits isär till molekyler! Varför??
    Finns ju bara en on och en offknapp, inga andra inställningar! och jag har ju bara hyrt den ett dygn..nu måste ajg sätta mig o vänta tills imorgon o åka dit och trakassera dem...suuuck!
    vet att ni knappast kan hjälpa mig här och nu, men måste få klaga av mig lite...
    hej! :-/

2. Immobil
    Medlem · Nivå 16

Re: Hjääälp!!

Antagligen har du problem med centreringen av slipbandet. :surprised: Fick du inga instruktioner? ??? Det brukar sitta ett vred eller ratt som man kan justera med. På dom imorgon och klaga!! ;)

3. L
    Medlem Nivå 2

Sådär ja... :D
    Tack för ditt svar..vet inte vad som gick snett, men jag har iallafall nu besökt min butik och bytt askin..ingen förstod något! Fick hyra ett extra dygn gratis oxå...plus nytt slippapper... :surprised:
    Viva la silvan! ;D

4. L
    Medlem Nivå 3

Vad kostade det att hyra manicken?

5. L
    Medlem Nivå 3

Låter inte så farligt dyrt.

PS: Klipp klorna på jycken ofta o kort :)

6. L
    Medlem Nivå 2

Oj! så dyyyrt du hyrde den! ujuj.. :-/
    Vi hyrde på Silvan och betalade ca 350:- per dygn (behövdes bara en eftermiddag), man betalar oxå en depositionsavgift på 750 spänn, men den får man tillbaka när man lämnar in maskinen igen:)

Sen lånade jag en kantslip oxå, kostade typ 100:-/dygn och deposition på 300:-
    Skiiitbilligt!! :D :surprised:

Slippappret giick väl på ca 200:-... (ett papper räcker till ca 20 kvm)

Häråå!