Hej! Har en fundering angående symbolen på fjärrkontrollen (eftervärme) ska den visas hela tiden även om jag har stängt av eftervärmen på fjärren? :)

Mvh

• Fjärrkontrollens display med eftervärmesymbol markerad, frågan om symbolens status vid avstängd eftervärme.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
K Kalasfrulle skrev:
Hej! Har en fundering angående symbolen på fjärrkontrollen (eftervärme) ska den visas hela tiden även om jag har stängt av eftervärmen på fjärren? :)

Mvh
Jag ser så många intressanta frågor som aldrig blivit besvarade. :thinking:

K
Om du ser den där symbolen så betyder det att eftervärmaren just nu är igång och kör.

Symbolen slocknar om eftervärmaren slår av, t.ex om det blir varmare ute. Så du kan ha eftervärmaren aktiverad, men om den inte är igång och värmer så syns inte symbolen. Så du ska nog testa och gå in i fjärrkontrollen och kolla att den verkligen är avstängd?

(edit: eller så är det på mih Heru 90S EC i alla fall)

• Gilla
tumiro
  • Laddar…
K kbladh skrev:
Om du ser den där symbolen så betyder det att eftervärmaren just nu är igång och kör.

Symbolen slocknar om eftervärmaren slår av, t.ex om det blir varmare ute. Så du kan ha eftervärmaren aktiverad, men om den inte är igång och värmer så syns inte symbolen. Så du ska nog testa och gå in i fjärrkontrollen och kolla att den verkligen är avstängd?

(edit: eller så är det på mih Heru 90S EC i alla fall)
trodde inte att jag skulle få svar på mitt gnälligt inlägg. Tack skall du ha.

Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.