Byggahus.se

Hemmabio i trädgården - välj rätt projektor, duk, sittplatser och belysning

1. M
    Medlem · 476 inlägg

mojjen

Medlem
    Det finns inga genvägar.....Visst det är ingen proj, men jaga hade lärt mig leva med det:rofl:
    Outdoor TV - CSEED

2. H
    Medlem · 260 inlägg

Husbuset

Medlem
    I en del sydeuropeiska länder har man ett rum utan tak i mitten av huset, så att man kan sova under bar himmel när det passar en och utan att grannarna ser en. Man kanske även kan ha biorummet utan tak i mitten av huset? :D

3. H
    Medlem · Västmanland · 226 inlägg

hangun

Medlem
    "Bjuder in dem på filmkväll?" Detta var det sämsta reportaget jag skådat. Tystnad utomhus är en bristvara idag. Grannarna kanske inte alls är intresserade utan behöver lugn o ro för sin hälsa. Tänkt på det? Hänsyn, vad är det? Nej Marlen. Riktigt illa detta reportage. Ta istället upp ämnet "visa dina grannar hänsyn". Detta spär ju bara på att man inte visar just hänsyn. Grannen kanske vill sitta ute o njuta av just lugnet. Lugn är en rättighet, inte ett undantag

• Laddar…
  4. M
    Medlem · 24 inlägg

MariaT75

Medlem
    Klockrent! (y):rofl:

5. T
    Medlem · 409 inlägg

TH885

Medlem

6. N
    Medlem · Norrbotten · 222 inlägg

NoiseMaker

Medlem
    *... all the people who cares ...

7. U
    Medlem · 5 154 inlägg
    Tänkte kolla om någon skrivit om högkontrastduk. :)

Det är betydligt bättre an vanlig duk om man inte kan mörklägga helt, med dyrt.

Baksidan på en rullgardin från IKEA som jag glömt namnet på är ett billigt alternativ.

• Laddar…
  8. Maria T
    Gurkodlare · Stockholm · 714 inlägg

Maria T

Gurkodlare
    Idén är mysig, men hur många kvällar i Sverige är tillräckligt mörka och samtidigt tillräckligt varma för att vilja spendera utomhus?

9. Marlen Eskilsson
    Administrator · Skåne · 6 493 inlägg

Marlen Eskilsson

Administrator
    Jag ska räkna och rapportera. Hittills fem kvällar. Som tur är funkar det inomhus också, så ikväll har Ludvig plockat med sig grejorna och tittat på EM med dem i studentlägenheten.

• Laddar…
  10. L
    Medlem · 4 inlägg

LithenThomas

Medlem
    Vad gör man med knott och mygg… bara att stå ut eller?

11. Marlen Eskilsson
    Administrator · Skåne · 6 493 inlägg

Marlen Eskilsson

Administrator
    Mosquito Magnet ska vara bra har jag hört. Där jag bor så blåser det så enda gången man är besvärad av mygg är om de kommer in i huset.

• Laddar…
  12. U
    Medlem · 5 154 inlägg
    Vi har också kört utebio vid några tillfällen. Populärt brukar vara att bjuda in vänner och grannar till Mello eller fotbollsmatcher som i går!

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.