1 847 läst · 9 svar
2k läst
9 svar
Hej ! Vad heter den ”grejen” som man använder för att lossa borren i en borrmaskin ?
Hej !
Jag har lyckas slarva bort den ”grejen” som man använder för att lossa på en borr i en borrmaskin. En ”grej” som går in inräfflorna på bilden.Hat en borrmaskin av märket Meec Tools.
Kan man köpa en en sådan ny , och isf någon som har tips på ställe / webbsida ?
Tack för att ni tar er tid och läsa.
Jag har lyckas slarva bort den ”grejen” som man använder för att lossa på en borr i en borrmaskin. En ”grej” som går in inräfflorna på bilden.Hat en borrmaskin av märket Meec Tools.
Kan man köpa en en sådan ny , och isf någon som har tips på ställe / webbsida ?
Tack för att ni tar er tid och läsa.
Dem finns i olika storlekar...
Hjälpligt går den att använda utan chucknyckel, sätt en stång eller en borr som passar i hålet och sen tar du en lagom stor spårskruvmejsel och bänder i kuggkransen med mejseln. Hoppas du förstår hur jag menar.
Medlem
· Stockholm
· 4 245 inlägg
Det är inte så bra för sladden och kan snabbare stressa sladden så den går sönder eller ger ström........K kniv skrev:
Jag tejpar alltid fast chucknyckeln på sladden, brukar tejpa några varv eltejp på sladden först ;-) Det är himla bra om man inte tejpar för nära eller för långt bort från maskinen
/W
Klicka här för att svara
Produkter som diskuteras i tråden
Liknande trådar
-
Har ideell förening skyldigheter?
Juridik -
Erfarenheter av Bosch Compress 7800i
Värmepumpar -
Vad heter detta "fördelningsrör" på kompressorn?
Verktyg, Maskiner & Fordon -
Bygga tre lägenheter av befintliga 230 kvm
Planlösningar -
Hej tips ang garageport...! Någon med positiva erfarenheter? "Carport med 3väggar...så nästan garage
Attefallshus, friggebod, garage & andra småhus