Byggahus.se

Har priset på asfalt fördubblats?

1. A
    Medlem · Nivå 18
    Lägg in summan per kvm och vilka arbetsmoment som utfördes svårare än så är det inte, då blir det en fingervisning vad det kostar. Det behövs inga offertförfrågningar. Är det intressant så kan de som önskar gå vidare och begära in offert, kanske även ge nya uppdrag till det asfaltsföretag som du använde dig av.

2. M
    Medlem · Nivå 7
    Hmm...det kanske var svart:D

3. harry73
    Allvetare · Nivå 23
    Så måste det vara:)

4. S
    Medlem · Nivå 6
    Det är minst lika dyrt nu. En firma skulle lägga ny asfalt/reparera en gammal som sopbilen skadat och frågade om jag ville ha ny asfalt under carporten också som är på max 20 kvm. De skulle ha ca 1000 kr/kvm för att göra det jobbet samtidigt. Detta i Huddinge i Stockholm.

5. mexitegel
    Allvetare · Nivå 23
    Lustigt, jag fick pris på c:a 50 tkr plus moms för 200 kvm.
    PEAB på västkusten.

• Laddar…
  6. J
    Medlem Nivå 3
    Eftersom det är ganska grova anklagelser du kommer med helt utan belägg så har jag kontaktat admin för att få dina uppgifter så att en polisanmälan för förtal kan upprättas, sen får polisen utreda.

7. K
    Medlem · Nivå 10
    Ja, det blir nog en polisanmälan som kommer att prioriteras.......
    Vem är förtalad? Ett nick på ett forum?

8. J
    Medlem Nivå 3
    D
    Jag är förtalad och jag tolererar inte att diverse tyckare gör det helt utan belägg. Sen hur polisen prioriterar näthat, förtal och annat som vissa ägnar sig åt är inget jag kan påverka. Dock så är det en markering att det är inget jag accepterar och det tycker jag inte någon ska göra.

9. J
    Medlem Nivå 5
    Barnsligt och otroligt lättkränkt. Det är ett år sedan han skrev och du kunde bara ha svarat : nej det var inte svart

10. H
    Medlem · Nivå 8
    Asfalten ser svart ut på bild men den kanske luras?

Polisanmälan...jadå...det är nog verkligen mer av sånt här polisen behöver sina resurser till.

11. K
    Medlem · Nivå 10
    Lägg ner den tanken. Låt polisen arbeta med brott i stället.
    Liten lathund för förtal,
    Inloggade ser högupplösta bilder Logga in
    upload_2018-9-27_11-56-1.png

• Laddar…
  12. Dan_Johansson
    Allvetare · Nivå 14
    Årets trådlyft! Kränkt på samma gång!

13. H
    Medlem Nivå 5
    Så många oerhört lättkränkta människor man ser i det här landet nuförtiden...förtal? Där man t.o.m har en smiley i ett påstående...
    Ofattbart!
    Dessa människor borde sluta skriva på internet forum, de kan väl nöja sig med att skriva brev med underskrifter via posten istället...där är man inte lika anonym....:)

14. J
    Medlem Nivå 3
    Håller med om att det är barnsligt att förtala folk för att man inte får som man vill, i övrigt så är det upp till dig om du gillar att bli förtalad eller ej. Jag accepterar det dock inte.

• Laddar…
  15. H
    Medlem Nivå 5
    Asfalt brukar väl vara svart????
    Har aldrig sett vita vägar...