Byggahus.se

Har ngn byggt Eksjöhus Lyckan Funkis? Bilder?

1. V
    Medlem Nivå 2
    Vi har fastnat för Eksjöhus Lyckan Funkis, fast vi vill nog ha med vinkel.

Har ngn byggt ett sådant? Skulle gärna se bilder isåfall!
    Finns det som visningshus någonstans? *dålig info på hemsidan*

Vet ngn om man kan välja bort garderober och kök hos Eksjöhus och istället köpa på t ex IKEA? Lönar det sig?
    Andra tips eller synpunkter?

Planlösningen går ju inte att ändra, men skulle vara intressant att höra synpunkter på den, både för o nackdelar, vi kanske är lite blinda just nu eftersom vi fastnat för just den :)

2. W
    Medlem Nivå 1

Re: Har ngn byggt Eksjöhus Lyckan Funkis? Bilder?

Hej, vad jag vet så finns det inget färdigbyggt lyckan funkis ännu, några påbörjade dock.

Vad gäller garderobor så är det ett paket med garderober, så det är allt eller inget vad gäller dom, kommer inte exakt ihåg priserna dom drar av för det, men har för mig att garderober låg på ca 2200 och linneskåp några hundra till.

Vad gäller planlösningen så passar den våran lilla familj med våra önskemål bra, det är ju ganska små sovrum, men vi har tänkt att allrummet är barnens (eller barnet, då vi "bara" har en idag.. ::)) lek/tv rum så det funkar bra. (dock var sovrummen inte så små som vi befarade när vi var på visning i ett "vanligt" lyckan hus.)

(en liten hälsning till wonder också, jag har inte glömt ditt PM, jag kan bara inte svara innan jag gjort 10 forumpostningar...)

3. W
    Medlem Nivå 1

Re: Har ngn byggt Eksjöhus Lyckan Funkis? Bilder?

Tack :)

Jag misstänkte nästan att det var så... :)