290 läst · 6 svar
290 läst
6 svar
Har en Elko dimmerpuck för LED plafond
Har denna https://www.elbutik.se/product.html/elko-dimmerpuck-2-trad-100w-led för en fjäderknapp till två plafonder. Den är utan nolla men den gör det den ska.
Brytaren har ytterligare en knapp till ett nu utbytt spegelskåp som jag oxå vill kunna dimra. Behöver jag en puck till eller finns det någon mordenare puck som kan fixa dimring på armaturer från två fjädrande knappar? Inget problem få dit en nolla om det behövs.
Brytaren har ytterligare en knapp till ett nu utbytt spegelskåp som jag oxå vill kunna dimra. Behöver jag en puck till eller finns det någon mordenare puck som kan fixa dimring på armaturer från två fjädrande knappar? Inget problem få dit en nolla om det behövs.
Känner inte till någon som inte behöver nolla, men det finns kanske.gefleborg skrev:
Har denna [länk] för en fjäderknapp till två plafonder. Den är utan nolla men den gör det den ska.
Finns en massa 2-kanaliga puckar.
Vadsbo har en krondimmer som inte kräver nolla LDN200KRON, e.nr 1360771
Det är väl placeringen då, du måste få plats med en puck till någonstans.
Klicka här för att svara