Prylar i badrum behövde bytas ut , gick ej att få tag på reservdelar till tex duschkabinen .
Scannade nätet i måååånga timmar , bestämde mig för att det få bli prylar som kräver viss modifiering för att passa .
Hittade en butik 4 mil från mig , noterade art nr på grejorna och begav mig dit + tänkte samtidigt handla andra saker när man ändå var på rull .
Till min stora förvåning fanns ej de 2 saker jag ville köpa ,obs deras sida informerade ej om butikslager , personalen i butiken informerade mig att istället beställa från deras sida , frågade vad frakten kunde bli , 40-50 kr , dividerade om det kunde bli billigare att komma tillbaka eller åka till utlämningsställe i min närhet .
Väl hemma så gjorde jag en order , fanns inget val att hämta i butik , 195 :- i frakt 🤬🤬🤬 WDF....
Obs de hade 100:- i rabatt / reservdel , försvinner om jag tvingas till deras affärsmodell .
Scannade nätet i måååånga timmar , bestämde mig för att det få bli prylar som kräver viss modifiering för att passa .
Hittade en butik 4 mil från mig , noterade art nr på grejorna och begav mig dit + tänkte samtidigt handla andra saker när man ändå var på rull .
Till min stora förvåning fanns ej de 2 saker jag ville köpa ,obs deras sida informerade ej om butikslager , personalen i butiken informerade mig att istället beställa från deras sida , frågade vad frakten kunde bli , 40-50 kr , dividerade om det kunde bli billigare att komma tillbaka eller åka till utlämningsställe i min närhet .
Väl hemma så gjorde jag en order , fanns inget val att hämta i butik , 195 :- i frakt 🤬🤬🤬 WDF....
Obs de hade 100:- i rabatt / reservdel , försvinner om jag tvingas till deras affärsmodell .
Redigerat:
Beställ från Polen eller Tyskland?
Lägg på lite olika dimensioner mm så att det inte hänger på att allt blir rätt.
Och upp till Luleå är det ofta ett extra dygn i leveranstid jämfört med söder om odlingsgränsen.
Lägg på lite olika dimensioner mm så att det inte hänger på att allt blir rätt.
Och upp till Luleå är det ofta ett extra dygn i leveranstid jämfört med söder om odlingsgränsen.
Vad som är trasigt i min duschkabin är en tvålkopp , sitter monterad i en mycket avancerad / profilerad aluminium profil . Såg det lämpligt att beställa ngt med en viss max bredd .spikplanka skrev:
Hittade en modell som kunde passa , fanns ett par st återförsäljare i Sverige , en av dessa var billigare än de andra . Kunde ej hitta modellen från Ebay eller ngt dylikt .
Tvålkopp är ju lite speciellt kanske , sökte efter bild på det jag ville ha ett tag , svårt med att söka mått . . Alla väggar är i glas . Vill ej ha ngt som hängs på ngn glasvägg eller med sugploppar .
Har du testat att duscha med hårdtvålen i fothöjd 😬S sjoelund skrev:
Obs har levt ett rörligt / stressigt liv som har satt sina spår på kroppens vighet .
Förbenat svårt att nå fotnivå i dagsläget , inte enbart stönet när man sätter sig i bilen 😄
Redigerat:
https://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=7735961
Exakt produktnamn: Tapwell TA126
Ritning.
Alla tar 796 SEK fiatkronor..
Golvpoolen
Bygghemma.se
Design24
Badhuset
InredningsVaruhuset.se
>796 SEK
Byggshop.se