Jag tog loss min (liknande men 60-tal) genom att skruva på de svarta muttrarna som håller ihop dörren och släden som löper i skenan. Stoppade in tårna under dörren så den inte skulle dunsa ner när den släppte men en planka eller liknande funkar nog medJ Johanna He skrev:
Tror inte de är gjorda för att haka loss så lätt. Jag gjorde det för att jag ville flytta dörren till andra sidan öppningen men ändå skjuta den åt samma håll. Chansade på att det gick att spegelvända allt och lyckades få ihop det igen
Redigerat:
Det gick att göra så! 😊 TackP Perplexus skrev:Jag tog loss min (liknande men 60-tal) genom att skruva på de svarta muttrarna som håller ihop dörren och släden som löper i skenan. Stoppade in tårna under dörren så den inte skulle dunsa ner när den släppte men en planka eller liknande funkar nog med
Tror inte de är gjorda för att haka loss så lätt. Jag gjorde det för att jag ville flytta dörren till andra sidan öppningen men ändå skjuta den åt samma håll. Chansade på att det gick att spegelvända allt och lyckades få ihop det igen
Klicka här för att svara