Det viste jag redan ;) (Infödd Ekeröbo)

Kan dock nämna att trafiksituationen är horribel, så man bör äga en egen helikopter för att ta sig till stan.

Redigerat:
Inte en enda kommun i norra Sverige..

Isakare Isakare skrev:

Kan dock nämna att trafiksituationen är horribel, så man bör äga en egen helikopter för att ta sig till stan.
Samma här. Born and raised i Ekebyhov.
Trafiken är hemsk och kommer så vara till förbifart Stockholm är klar om 100 år.

• Gilla
Maria T
  • Laddar…
useless useless skrev:
Inte en enda kommun i norra Sverige..
Antagligen för att arbetstillfällen har försvunnit i stor utsträckning de sista 50åren.
Jag hade inte bott kvar i Stockholm om det inte vore för utbudet av intressanta jobb.
Även om kulturutbudet lockar en hel del. Det finns mycket annat här som vill få en att packa ihop och dra härifrån redan.

• Gilla
Matte60
  • Laddar…
Excel
Trodde BRÅ hade skrivit rapporten :crysmile:

Hemmakatten
Isakare Isakare skrev:

Eller ett eget sjöflygplan som en vän till våra grannar hade. Lika häftigt varje gång de landade på vår sjö i Roslagen.

Hemmakatten Hemmakatten skrev:
Eller ett eget sjöflygplan som en vän till våra grannar hade. Lika häftigt varje gång de landade på vår sjö i Roslagen.
Björn Borg bodde i min by för många år sen, han åkte helikopter. Det var mycket klagomål i trakten, för han for fram o tillbaka hela tiden, tex ner till macken (där det gick att landa) för att köpa en påse chips o Coca cola.

• Haha
vintersolen
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.