Skulle vilja ha en snygg hängstol/gunga att hänga i trappen upp till andra våning, någon som vet var man kan få tag på det?

Nu vet jag inte exakt vilken typ du är ute efter, men jag såg en snygg hängfåtölj/gunga i glest galler/rutflätad rotting, mycket snygg :surprised:
Den såldes av Korg&rotting på S:t Eriksplan tel 08-323235
Jag tror tyvärr inte att dom har någon hemsida.

Jag önskar bara att jag hade haft någon lämplig plats att hänga den på, var i trappen har du tänkt placera din??

MVH/Christina.

PS: Finns på en liten bild i "Sköna hem" nr. 4/2004

Jap det vet jag var du kan få tag på många snygga till ett bra pris. Problemet är nog att det kostar en del att åka och köpa stolen i Brasilien.
Men här borta i Brasilien så finns det himla många snygga stollar som man hänger i en krok i taket eller ute i ett träd.
Dom kostar från 100skr och uppåt till ca 1000skr, stollen som kostar ca 100skr här borta såg jag när jag var i Sverige senast på NK och där var priset för samma stol 2500skr skillnaden är stor när dom importerat dom till Sverige. :(
Jag tar nog med mig en stol och en hängmatta hem till Sverige här i från dom är ju så sköna att slappa i 8) 8)

Tjenare
Jag har precis flyttat tillbaka till sverige från Boulder Colorado USA. Där tillverkas en extremt skön och estetisk skychair gjord i tyg och pinnar. Den är utrustad med fotstöd armstöd och naturligtvis dricka hållare. Den är ju amerikansk. Märket heter skychair det skulle inte förvåna mig om det finns någon som säljer den i sverige.

I Rusta´s annonsblad 7/2004 finns en hängstol på sid. 5. Kostar: 199:-! Kan de va nåt?

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.