Hej vi håller på att dotterns rum & det slutade såklart med att sambon ville ha en till vägg målad. Just den väggen har ett element & jag undrar därför hur ni hade gjort.
Hade ni hängt av elementet, är det svårt, hur gör man & vad ska man tänka på?
Eller hade ni låtit det sitta kvar & måla runt om så långt ner tills man inte ser att det är vit färg längre?
bifogar lite bilder. Tack för hjälpen!
Hade ni hängt av elementet, är det svårt, hur gör man & vad ska man tänka på?
Eller hade ni låtit det sitta kvar & måla runt om så långt ner tills man inte ser att det är vit färg längre?
bifogar lite bilder. Tack för hjälpen!
-
Inloggade ser högupplösta bilderLogga inSkapa kontoGratis och tar endast 30 sekunder
-
Inloggade ser högupplösta bilderLogga inSkapa kontoGratis och tar endast 30 sekunder
-
-
-
Renoverare
· Kalmar
· 2 724 inlägg
Hänga av är ju snyggaste lösningen svårt att få det bra annars
Men det är ju inte bara att bryta ut ett vattenburen radiator. Passa kopplingarna så de inte börjar läcka.
Nu är det ju vitt bakom. Då skulle ett alternativ kunna vara att maskera en ruta lika stor som elementat bakom elementet och låta den vara vit. Om väggen haft någon skarpare färg håller jag med föregående skribenter.
Problemet är att du måste troligen tömma systemet för att göra de. Medans de flesta gamla elradiatorer gick att fälla ut. Så jag håller med ovanstående att maskera då de är vitt bakom.
Medlem
· södemanland
· 707 inlägg
Måla runt!
Måla in så långt du kan. Använd en tunn roller som du får in bakom så ska du se att det går bra.
Måla in så långt du kan. Använd en tunn roller som du får in bakom så ska du se att det går bra.