2 094 läst ·
3 svar
2k läst
3 svar
GSR 18V-60C skruvdragare kampanj på bauhaus svårt välja extra maskin
Var inne på bauhaus och skulle titta på skruvdragare, fick syn på en kampanj som bauhaus nu kör med för 3795:- där en GSR 18-60C med 2st 5,0ah batterier o laddare ingår, plus att man får välja ett till verktyg. Blev lite osäker på vilken extra maskin jag ska välja, eftersom jag just för tillfället inte har behov utav en just nu. Men det står mellan två olika varav den ena är https://www.bauhaus.se/verktygspaket-bosch-professional-skruvdragare-slagskruvdraga och den andra https://www.bauhaus.se/verktygspaket-bosch-professional-borrskruvdragare-borrhammar
Tilläggas kan att väggarna i källaren består utav lättbetog och går att borra med maskin utan slagfunktion, går det att bila golv med 1,7J kraft eller är det bara leksaker som man får till ingen nytta?
Tilläggas kan att väggarna i källaren består utav lättbetog och går att borra med maskin utan slagfunktion, går det att bila golv med 1,7J kraft eller är det bara leksaker som man får till ingen nytta?
Man måste ha en liten smidig slagskruvdragare, klart prioriterat över en 18v borrhammare. Borrhammaren duger nog fint till att borra typ upp till 10mm hål för plugg i hård betong men inte till någon vidare bilning tror jag.
Har två gdr 18V, mina mest använda verktyg. Gsr 18v används enbart till borrning (stora dimensioner) och mix av mindre batcher betong.
Små hål typ förborra etc görs med gdr och borrar med bitsanslurning.
Försök hitta två små smidiga batterier (minsta dimensionen) har själv 2st 1,5 till mina gdr och ha dom stora till gsr och eventuell cirkelsåg.
Kan tillägga att jag har gdr18v-li som är en underbar skruvdragare, den i annonsen vet jag inte hur den är.
Har två gdr 18V, mina mest använda verktyg. Gsr 18v används enbart till borrning (stora dimensioner) och mix av mindre batcher betong.
Små hål typ förborra etc görs med gdr och borrar med bitsanslurning.
Försök hitta två små smidiga batterier (minsta dimensionen) har själv 2st 1,5 till mina gdr och ha dom stora till gsr och eventuell cirkelsåg.
Kan tillägga att jag har gdr18v-li som är en underbar skruvdragare, den i annonsen vet jag inte hur den är.
Redigerat:
Allvetare
· Västra Götaland
· 11 966 inlägg
Sticksåg om du inte redan har en
Klicka här för att svara
Liknande trådar
-
Skruvdragare Bosch GSR 18v-60 c Uppsala
Säljes, Uthyres & Skänkes -
Reparera en blå bosch skruvdragare GSR-18-2 Li Plus ?
Teknik -
Bosch gsr 18v-60c startar inte direkt alla gånger?
Byggmaterial & Byggteknik -
Uppsala: Helt ny Bosch Professional GSR 14,4 V skruvdragare med dubbla batterier
Säljes, Uthyres & Skänkes -
Ny bosch skruvdragare gsr 10.8
Säljes, Uthyres & Skänkes