Husqvarna Rider 13 Bioclip som inte varvar riktigt med gasreglaget. Dock om man använder en arm som går längst upp (se bild gul cirkel) så varvar den ut bra om man står still och testar så!

Den övre armen går till förgasaren ser det ut som. (Gul cirkel)

Reglaget med vajer (röd cirkel på bild) får inte motorn att varva lika bra som armen däruppe.

Är det vacuumstyrt på nåt sätt?
Armen däruppe är inte choken!

Nån söm har nån ide? :)

• Närbild av Husqvarna Rider 13 Bioclip-mekanik med vajrar markerade i gula och röda cirklar, visar justeringsarmar och förgasardelar.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Hand justerar gasreglage på Husqvarna Rider 13 Bioclip motor, fokus på grön komponent och bränsleslangar.
    Skapa konto
  • Motor på Husqvarna Rider med förgasare och armar markerade i gul och röd cirkel för att lösa gasreglageproblem.
    Skapa konto
Det går att spänna vajern. Jag vet inte riktigt om det är problemet. Är den lättstartad? Om vajern är dåligt spänd så går ju inte heller choken i.

A AG A skrev:
Det går att spänna vajern. Jag vet inte riktigt om det är problemet. Är den lättstartad? Om vajern är dåligt spänd så går ju inte heller choken i.
Kan kolla men tror det är nåt annat :)
hur spänner man vajern? Hjälper min farbror med detta!

A AG A skrev:
Choken går i!

Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.