Byggahus.se

Grannen har gjort en vändplats på min tomt!

154k läst  231 svar

1. D
    Medlem · Nivå 19
    Det är steg ett, jag gissar att TS vet var fastighetsgränsen går. Men gränsen mellan vägområde och tomt behöver inte vara lika uppenbar.

2. K
    Medlem Nivå 1
    Gör inget stort problem av en skitsak bara för att du kan. Men gör en tydlig markering att du är inte att leka med om han vill bråka.Men bråk med grannarna är ju ingen hitt . Jag hade frågan grannen hur han tänkte när han ansåg sig ha rätt att använda din tomt utan att fråga först. Och hade han svarat fel på den enkla frågan så hade han haft varken bil eller båten kvar om han inte slutade köra på min tomt. Men det är troligen så enkelt att han har missuppfattat din reaktion och att det kanske inte är en så stor sak igentligen även om du har helt rätt.

3. T
    Medlem Nivå 3
    Har tittat lite sporadiskt här.
    Och kommenterat.
    Finns det en bild på eländet så man kan se med egna ögon?
    Eller är det bara en anka.
    Kwak kwak och hör men inte ser.

4. Frustrator
    Verktygstokig · Nivå 17
    Ingen bild. TS har inte varit inloggad sedan 26/6. Som vanligt fortsätter/urartar diskussion.

• Laddar…
  5. blackarrow
    Elektroniktokig · Nivå 12
    Det finns en handritad skiss i inlägg #130 men inga mått på vägområdets bredd eller fastighetsgränsens placering.

6. A
    Medlem Nivå 3
    Gränsen är utritad om man läser förklaringen på kartsymbolerna.

7. Hemmakatten
    Moderator · Nivå 18
    Tråden håller snabbt på att urarta. Känner att det inte finns så många fler svar, men om ni tror att ni kan bidra så håll er till ämnet = TS fråga. /moderator

Bevaka ämnet och häng med när det uppdateras.
Bevaka