9 537 läst · 31 svar
10k läst
31 svar
Granne försökte motorsåga sig in i hus
Sida 1 av 3
På konsumentens sida
· 3 060 inlägg
En man försökte ta sig in i ett hus med yxa och motorsåg efter infekterad grannfejd.
Du kan läsa artikeln här: Granne försökte motorsåga sig in i hus
Du kan läsa artikeln här: Granne försökte motorsåga sig in i hus
Vad glad jag är att jag knappt har några grannar…
Älskar formuleringen
”Under händelsen med yxan kontaktades polisen. Men innan de hann anlända hade 30-åringen bytt till en motorsåg och försökte istället att såga sig in i huset. Mannen fick instruktioner av polisen, men vägrade att samarbeta och blev sedan skjuten i benet.”
Så om polisen vill instruera dig hur man bäst sågar sig in i ett hus med motorsåg, är det bäst att lyssna.
”Under händelsen med yxan kontaktades polisen. Men innan de hann anlända hade 30-åringen bytt till en motorsåg och försökte istället att såga sig in i huset. Mannen fick instruktioner av polisen, men vägrade att samarbeta och blev sedan skjuten i benet.”
Så om polisen vill instruera dig hur man bäst sågar sig in i ett hus med motorsåg, är det bäst att lyssna.
Ja polisen leker man inte ostraffat med!B b8q skrev:Älskar formuleringen
Detta är anledningen till att jag har mitt vapenskåp i sovrummet och förvarar ett par magasin laddade över tid.
Det finns för många idioter ute i samhället som borde vara inlåsta och om de försöker bryta igenom min dörr så står jag där med bössan framme.
Tur att det slutade bra tillslut
Det finns för många idioter ute i samhället som borde vara inlåsta och om de försöker bryta igenom min dörr så står jag där med bössan framme.
Tur att det slutade bra tillslut