Byggahus.se

Grannarna går nakna och har sex i trädgården

Status:
Stängd
  1. Redaktionen
    På konsumentens sida · 2 604 inlägg

Redaktionen

På konsumentens sida
  2. Myrstacken
    Medlem · 355 inlägg
    "Enligt anmälan handlar störningen både om att det befinner sig nakna människor i trädgården, och om de sexuella aktiviteter som uppges pågå där flera gånger i veckan."

Flera gånger i veckan... Ja då kan jag andas ut.. Då är det inte jag som blivit anmäld i varje fall..

3. M
    Verktygstokig · 6 323 inlägg

Maskintok

Verktygstokig
    fan jag sa ju till frugan att det är en dum idé detta.. :crysmile:

4. halper
    Husägare · Gnesta · 848 inlägg

halper

Husägare
    Usch ja, vilka snuskhumrar. Jag har länge funderat på att polisanmäla bönderna här omkring, för mitt barn får sådana svåra psykiska störningar av att se nötkreaturens snuskiga våraktiviteter i hagarna. De som bor på landet blir ju konstant ofredade av sådana onaturliga aktiviteter. Usch.

• Laddar…
  5. M
    Medlem · frankrike · 982 inlägg

maria01

Medlem
    Hur pratar man med grannen anonymt?

jag misstänker att det handlar om nåt annat det här fallet borde inte få vara anonymt

• Laddar…
  6. harry73
    bra på allt · Skåne · 13 413 inlägg

harry73

bra på allt
    nedladdning (1).jpg

7. S
    Medlem · Uppsala · 912 inlägg

Strontus

Medlem
    Jag skulle tro att det är anmälan till kommunen som är anonym, och att den som anmält uppger sig ha försökt prata med grannen.

8. Magnus Filip
    Medlem · 490 inlägg
    När jag pluggade var det ett radhus som man passerade på vägen. Där satt en person och kollade på p-rulle i vardagsrummet ibland. Inga fördragna gardiner alls. Det syntes rätt in, speciellt på kvällen. Var vida känt detta! Komiskt var det.

Men är det lagligt eller inte?

Parallell till TS problem.

• Laddar…
  9. S
    Medlem · Blekinge · 1 570 inlägg

steve5432

Medlem
    Ja vår granne har några nakna djur som springer lösa, utan underkläder och allt. kanske man borde anmäla dem...

Skämt åsido, lite intressant att polisen inte ser något märkligt med detta. Grannarna lever antagligen efter "jag gör vad f-n jag vill på min egen tomt", alternativt är de nudister och ser inget konstigt med deras beteende.

Jag kan ju tycka att det borde falla inom någon sorts ofredande, men uppenbarligen är det helt okej så länge det sker på ens egen tomt, oavsett hur mycket insyn man har.

/S

• Laddar…
  10. S
    Medlem · Uppsala · 912 inlägg

Strontus

Medlem
    Nu stod det iofs att det var kommunen som inte hade något problem med det, och att det var överlämnat till polisen.

11. Z
    Husägare · 112 inlägg

Zachtionman

Husägare
    Friskt vågat att göra detta i ett radhusområde, men har man intresset av att visa upp sig så är väl det perfekt :rofl::rofl:

12. Karlia
    Medlem · 2 327 inlägg

Karlia

Medlem
    Jag bor i radhus.. Nej, sådana utomhusaktiviteter skulle inte fungera här.

13. Staffans2000
    Banned by Bo · 10 709 inlägg

Staffans2000

Banned by Bo
    Men om ni klipper ner häckarna lite, så kanske ni ser häckarna :D.

Staffans

14. Karlia
    Medlem · 2 327 inlägg

Karlia

Medlem
    Alla är inte exhibitionister/voyeurer. Om inte grannarna tycker att det är ok så är det inte det. Du kanske vill veta allt om dina grannar, jag vill det inte.

15. M
    Medlem · frankrike · 982 inlägg

maria01

Medlem
    Har aldrig riktigt förstått vitsen med radhus det är ju som att bo i lägenhet förutom att man kan se grannen

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.