Hej i natt börja de dunka i golvvärmen vid cirkulationspumpen, läste att man kunde lufta dom och vi gjorde de, slutade direkt … men nu 13 timmar senare är de igång igen precis samma ..

Vad ska jag göra??

A Anderzzon90 skrev:
Hej i natt börja de dunka i golvvärmen vid cirkulationspumpen, läste att man kunde lufta dom och vi gjorde de, slutade direkt … men nu 13 timmar senare är de igång igen precis samma ..

Vad ska jag göra??
Ingen som vet ??????

A Anderzzon90 skrev:
Ingen som vet ??????
Ingen ?

Om det faktiskt hjälpte att avlufta, fortsätt att göra det, det är inte sannolikt att du får ut all luft genom att avlufta på fördelaren vid ett tillfälle.

MathiasS MathiasS skrev:
Om det faktiskt hjälpte att avlufta, fortsätt att göra det, det är inte sannolikt att du får ut all luft genom att avlufta på fördelaren vid ett tillfälle.
Okej ja vi har gjort de flera gånger nu, de låter minst 1-2 gånger om dagen under sista veckan och de var bara första gången de kom luft, annars har de kommit ut lite vatten direkt

jag känner inte igen ljudet men det är ju ändå rimligt att det handlar om luft.

Jag skulle som nästa steg göra detta slinga för slinga. Dvs, stäng alla slingor utom en, kör EN slinga i taget och lufta därefter. Repetera för varje slinga.

Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.