L Lillamyran #1 Medlem · 58 inlägg 4 aug 11:49 Lillamyran Medlem 58 inlägg 4 aug 11:49 #1 Skrapar runt fönstren och ena karmen var lite röten. Går det att fylla igen med något och byta om något år? Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder
Skrapar runt fönstren och ena karmen var lite röten. Går det att fylla igen med något och byta om något år?
MultiMan #2 Medlem · Västernorrland · 5 527 inlägg 4 aug 11:55 MultiMan Medlem Västernorrland 5 527 inlägg 4 aug 11:55 #2 Det är inte lite rutten, den är totalt rutten och måste bytas ut. Stick med kniv ovanför för att bedöma hur illa det är. Jag hade även granskat ytorna bakom och ett större område när det ser så illa ut.
Det är inte lite rutten, den är totalt rutten och måste bytas ut. Stick med kniv ovanför för att bedöma hur illa det är. Jag hade även granskat ytorna bakom och ett större område när det ser så illa ut.
R Rejäl #3 Lösvirkesbyggare · 9 238 inlägg 4 aug 12:06 Rejäl Lösvirkesbyggare 9 238 inlägg 4 aug 12:06 #3 L Lillamyran skrev: Skrapar runt fönstren och ena karmen var lite röten. Går det att fylla igen med något och byta om något år? Har du någon bild på fasaden så man ser omgivande brädor.. Annars håller jag med ovanstående..
L Lillamyran skrev: Skrapar runt fönstren och ena karmen var lite röten. Går det att fylla igen med något och byta om något år? Har du någon bild på fasaden så man ser omgivande brädor.. Annars håller jag med ovanstående..