Byggahus.se

Fuskbyggarna: Adnan ”Adde” Hodhod fuskbygger Rörvikshus

72k läst  452 svar

1. useless
    Självbyggare · Nivå 22
    I Norrland heter det orelevant. Men det krävs såklart att man är född där för att behärska språket...

• Laddar…
  2. K
    Medlem Nivå 10
    Är det norrländska dom pratar då :D Det finns ju hur många dialekter som helst i den landsdel som kallas Norrland och utgör 60 % av Sveriges yta.

3. lärjungen
    Medlem · Nivå 7
    Ja. Och jag som brukar vara noga med att skriva korrekt. :oops:

Edit: Är inte norrlänning. Men telefonen kanske är det för den rättade inte till ordet när den för en gångs skull kunde fått göra det.

4. AndersMalmgren
    Renoverare Nivå 21
    Ocharmant (Stockholmska) beteende anmärka stavning som argumentstionsform på internet, lika illa som all annan ad hominem argumentation om ni frågar mig.

5. E
    Trädgårdsfixare Nivå 15
    Det hade gått bra att gilla posten också, så hade vi andra sluppit en notis .. :D

6. Staffan2000
    Medlem · Nivå 13
    För att inte nämna det ohemula i att klaga på andras ofullständiga meningar.

7. Anna_H
    Husägare · Nivå 18
    Fast DET är ju inget konstigt. Hade en lärare på universitetet som bott i Sverige i 30 år, vi fick b att få tentorna på engelska för vi förstod inte frågorna annars :crysmile:

8. KnockOnWood
    Husägare · Nivå 25
    Tur att ni i alla fall inte fick c eller d ;)

9. A
    Medlem Nivå 5
  10. A
    Medlem Nivå 5
    Anklagat att den va kapat jäms med golvet !!!

11. AndersMalmgren
    Renoverare Nivå 21
    Adde in da house!

• Laddar…
  12. A
    Medlem Nivå 5
    Se bild

13. A
    Medlem Nivå 5
    Jag samlar bilder bara inte för nåt annat

14. thomasse
    Nybyggare Nivå 1
    Man får ju hoppas att husleverantörerna har sin egna svarta lista. (Speciellt på personer som äger bolaget i det här fallet, då det är för lätt att kursa bolaget, och starta ett likadant)

15. AndersMalmgren
    Renoverare Nivå 21
    Det kan man nog tyvärr inte lita på som konsument utan man får kolla upp bolaget själv