Byggahus.se
Fick en bonuscheck från Clas Ohlson i går på 120 kr (y) och dessutom har dom 15% på ett helt köp 24-27/1, vilket alltså då innebär att jag kan köpa något för 140 kr och få det "gratis".

Men frågan är då såklart, vad ska jag köpa?

Det tips som slutligen hamnar i min ägo premieras med "bästa svar".

Lexington Lexington skrev:
Men frågan är då såklart, vad ska jag köpa?
Rakblad till rakning brukar bli mitt val när jag "måste" nyttja något erbjudande på Classe. Trist så det förslår men går alltid åt och förbrukas inte i onödan bara för att det finns hemma.

• Gilla
Lexington
  • Laddar…
Bra förslag, tyvärr kostar alla paket till min hyvel (Mach3) mer än 140 kr.
Lite av utmaningen är ju att det ska bli "gratis" ;)

major_tom major_tom skrev:
du har säkerligen massa skruvmejslar och bits redan, men annars hade jag rekommenderat
[länk]
Jepp, mejslar och bits har jag så det räcker.

jac jac skrev:
En fil går väl alltid åt:
[länk]

Finns det något barn som fyller år snart?
[länk]
Roligt, den verktygssatsen kollade jag på igår!
Bäst hittills!

När jag får bonuscheck på CO brukar jag köpa en burk CRC Pro Paint. Då har du 40 kr kvar vilket jag tror räcker till en stor Toblerone.

• Gilla
FredrikR och 1 till
  • Laddar…
Batterier! Du går till kassan och väntar på att de skall fråga dig om du skall ha batterier, med ett flin halar du fram din bonuscheck. Där fick de! :)
För bäst effekt måste du så klart handla något mer.

• Gilla
mexitegel och 1 till
  • Laddar…
Lexington Lexington skrev:
Bra förslag, tyvärr kostar alla paket till min hyvel (Mach3) mer än 140 kr. Lite av utmaningen är ju att det ska bli "gratis" ;)
Kan du tänka dig att lägga till nio kronor? ;) Ett litet reseset på samma tema för halva "normalpriset". Det måste ju nästan bli billigare än gratis. :oops:

9545411985438.jpg
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

CO2 refill + en flaska sodastream Energy Suggar Free koncentrat (44-1756-13)

En fantastisk uppfinning, en energidryck utan energi, helt fri från både socker och fett.
Man kan sitta still och dricka utan att riskra övervikt och eventuellt blir man stimmulead av koffeinet att dra igång något helgprojelt.

Landar strax under målpriset.

• Gilla
Lexington
  • Laddar…
M
jac jac skrev:
Finns det något barn som fyller år snart?
[länk]
Var hos ett barn som fick en sådan på julafton, Classe hade tyvärr glömt att hälla i vatten i mitt-libellen på vattenpasset så användbarheten på den satsen tvivlar jag starkt på. Bättre att ge barn riktiga verktyg som går att använda även när de inte är barn längre.

• Gilla
saiter och 1 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.