3 633 läst ·
5 svar
4k läst
5 svar
Fredagshuset: 6 tidstypiska sekelskiftespärlor
På konsumentens sida
· 3 421 inlägg
Det ligger en hel del sekelskiftespärlor ute till salu för tillfället. När vi tittar närmare på sex av dem för att se vad som är tidstypiskt kan vi konstatera att stilarna flyter ihop och kanske har inte ägaren hållt stilen alltid när man renoverar.
Du kan läsa artikeln här: Fredagshuset: 6 tidstypiska sekelskiftespärlor
Välkommen att kommentera den här guiden! Ange nummer på den del av guiden du kommenterar, för det är en enda kommentarstråd till hela guiden.
Du kan läsa artikeln här: Fredagshuset: 6 tidstypiska sekelskiftespärlor
Välkommen att kommentera den här guiden! Ange nummer på den del av guiden du kommenterar, för det är en enda kommentarstråd till hela guiden.
De måste nog mena FÖRRA sekelskiftet. Jag bor i ett ganska nybyggt sekelskifteshus (2013). När vi skulle sälja vår lägenhet i Hammarby Sjöstad så bad jag mäklaren skriva Sekelskifteslägenhet i annonsen. Han tittade konstigt...useless skrev:
När sånt här med "sekelskifte" så självklart är kring år 1900, då inser man att man inte är så ung längre.
Vilka fina hus.
Om jag vann jag 20miljoner på Lotto så skulle jag inte tveka. Men jag får drömma ju iaf drömma mig bort i de vackra bilderna.
Vilka fina hus.
Om jag vann jag 20miljoner på Lotto så skulle jag inte tveka. Men jag får drömma ju iaf drömma mig bort i de vackra bilderna.
Renoverare
· Stockholm
· 19 578 inlägg
Fint, mycket bättre än de arkitektritade nybyggen som brukar dominera fredagshusen 
Klicka här för att svara
Liknande trådar
-
Honda HRS536C
Trädgårdsmaskiner -
Bosch GTX 10 XC med GTA 60 W
Säljes, Uthyres & Skänkes -
Fredagshuset: Villa G med 360 graders utsikt och takpool
Artikelkommentarer -
Fredagshuset: Tidstypiska Villa Solberget högst upp i Stocksund
Artikelkommentarer -
Fredagshuset: Tidstypiskt 1960-talshus