Byggahus.se

Försöker finna en Klädhängare

1. S
    Medlem Nivå 1
    Hej Hej.
    Jag är på jakt efter en klädhängare sm går från golv till tak. Det ska ej sitta fast på väggen utan man ska kunna montera den mitt i en hall men den ska fästas i golvet och taket som en stolpe/rör.
    Har sett en sådan av märket Mast ScanNova men kan inte finna denna i någon butik. inte heller något som påminner om detta. (se bild)

Så min fråga är helt enkelt: finns det någon som kan tippsa mig om en klädhängare som påminner om min beskrivning.

Tack på förhand.

Marcus

Redigerat 22 nov 2009 15:43
  2. S
    Medlem Nivå 1
    Finns det ingen som har en aning?

3. 7310070025302
    Medlem Nivå 6
    IKEA Stolmen

4. W
    Medlem Nivå 1

ScanNova mast

Hvis du ikke allerede ar fundet en løsning så se her. Jeg har selv en ScanNova Mast. Den er fin.
    http://www.indbo.nu/moebler.php?id=14&lev=114

Min er dog købt i Helsingborg for ca 15 år siden, men jeg husker ikke hvilken butik.

5. morsan
    Medlem Nivå 10
    Spinoff Mast heter den tydligen nu. Den räknas till kontorsmöbler och sälja bl a på nätet (tror jag :blushing:) via E-interiör
    Tack till wulff för länken, det var där jag hittade Spinoff. Företaget finns i Göteborg

6. S
    Medlem Nivå 1

Tusen tack

Har äntligen funnit den med er hjälp. Ringde till dom idag för att få reda på priser och återförsäljare. Tusen tack åter igen för hjälpen. Hoppas jag kan åtgärda detta när ni söker efter något i framtiden. d^_^bd^_^b