Byggahus.se
thomasx skrev:
Någon som har erfarenhet av denna från DUAB-huset, känns som det finns en viss risk att den trillar in i kategorin Dyrt skräp?

[länk]
För en hundring till kan du köpa PCL-påfyllaren tidigare i tråden. Det mste det vara värt!

PCL-fyllaren för en femhundring, det missade jag, var då?

Amazon.co.uk

MathiasS skrev:
Amazon.co.uk
Se där ja, bara en kvar också, det är nästan så man får slå till på stört.

Oj vad tiden går, tänk, det är mer än tio år sedan jag senast beställde något från Amazon.co.uk, och då bodde jag i Tyskland ser jag :)

Redigerat:
Haha, dom undrar nog varför dom sålt ett dussin till Sverige på två dagar.

• Gilla
elpaco
  • Laddar…
Jag lyckas i alla fall inte beställa från Amazon/UK. Någon annan som fått dem att skicka till Sverige?

Det beror nog på vilken handlare man väljer. Jag köpte direkt från Amazon, men det är mycket möjligt att fristående handlare som säljer via deras webbutik inte levererar utanför UK.

Jag tror att det var någon högre makt som stoppade beställningen. Jag sparar till en ny R/P-hyvel, och det blir ju inte mycket sparat om jag beställer trevliga saker på nätet hela tiden... Jag väljer att lyssna på den högre makten och hålla i stålarna i stället.

Det är bra tänkt, verktygsinvesteringar ska göras på välgrundade beslutsunderlag.

Nu frågade TS efter en analog. Måste då fråga varför inte en bra digital? Köpte en digital Näsström maskin för något år sedan och den har funkat bra. Bakgrundsbelyst display och en stump slang med handtag. Enda som stör mig lite är att den kunde få ha på displayen lite längre.

http://nasstrommaskin.e-line.nu/servlet/us_pyra?wts.PAGE=h_ix3.htm&$GUEST=SE&wts.ACTION=loginguest&p=H

Varför inte digital - dels för att jag gillar analoga mätartavlor, dels för att (lite ologiskt) den digitala jag har inte funkar bra. Sedan är det ju ett par hundringar billigare med en analog mätare.

Jag tyckte fördelen med digital var att den går att ställa mellan så många olika enheter. Blir aldrig klok på varför det skall finnas 15 olika enheter för tryck. Annars är jag helt med på att analogt har sina fördelar, främst att det går fort att läsa av och inte behöver batteri.

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.