Men skämt åsido. Nu har jag bumpat tråden.
Jag har inte själv slagit till på någon bättre påfyllare än, så iom att tråden nu flöt upp kan det kanske ramla in nya tips.
Jag har, som jag antar att jag redan skrivit ovan i denna tråd, Lidl's digitala påfyllare - jag ger den ok - men inte mer än så...
Däremot min PCL - den rockar precis lika bra som när jag köpte den - finns ju dock en risk att vi inte kommer kunna jämföra när du kommer till skott @MathiasS, antingen har jag faktiskt lyckats slita ut den efter ett par decennier, eller så har jag gått över till andra sidan. Får en känsla att åtminstone en av dessa kommer ha hunnit inträffa...
Efter att ha avverkat en del luftpåfyllare med plottriga skalor ojämnt resultat och andra irriterande egenskaper så köpte jag en J.W.L på Jula och är helnöjd med det köpet.
Får bumpa tråden lite, vilken luftpåfyllare är det som gäller idag, verkar inte finnas riktigt till de priser och så som skrev om tidigare i tråden? PCL AirForce Tyre Inflator verkade gå att få hem för 595 från [länk] Michelin Eurodainu [länk] för 605 ca. Verkade finnas en till Michelin Eurodainu från samma butik [länk] och en till [länk] fast fransk den, hamnade på 675? Vet inte riktigt hur det funkar på amazon, ibland läggs det på moms på priset eller frakt och ibland inte.
Lutar åt någon av Michelin luftpåfyllarna, men vilken av dem ska man ta hem eller är den PCL bättre, ser ju lite rejälare ut tycker jag.
Hej, kan rekommendera den jag köpte - är riktigt nöjd med den och det känns som det är tillräckligt med precision i den. Lätt att finjustera trycket upp eller ner med. Det är den som du har flera länkar till ovan - Michelin Eurodainu
Kan tillägga att jag köpte denna från Biltema och de mäter på pricken samma. Bra att ha i bilen för kontroll