Hej!

Jag kan väldigt lite om VVS och hade inte kollat allt för noga innan jag köpte en "handdush" i stil med denna (ej exakt samma):
Delar till en handdusch för badrummet inklusive slang, munstycke, hållare och kopplingar. Chromfinish. Modern design.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

Jag har bilder här på hur det ser ut i badrummet. Går det att köpa till någon smidig VVS del för att få detta att passa ihop?
Hand håller ett duschslutstycke nära badrumsvask, installation eller reparation antyds, kakel i bakgrunden.
Skapa konto
Rörsystem med rost och kalkavlagringar, fastklämda mot en vägg, oren och sliten yta.
Skapa konto
Rörkoppling med avstängningsventil och slang för vatten, närbild och selektiv fokus.
Skapa konto

A
P perlundstrom skrev:
Hej!

Jag kan väldigt lite om VVS och hade inte kollat allt för noga innan jag köpte en "handdush" i stil med denna (ej exakt samma):
[bild]

Jag har bilder här på hur det ser ut i badrummet. Går det att köpa till någon smidig VVS del för att få detta att passa ihop?
[bild][bild][bild]
Du ska väl inte ha en handdusch med bara kallvatten?

HELTOR skrev:
Du ska väl inte ha en handdusch med bara kallvatten?
Det är en sån de brukar ha vid alla toaletter i Asien, kallvatten fungerar fint. Det såg ut som att den skulle gå att koppla in där vid toa stolen först. Tips vad som behövs för att koppla in med nuvarande rör där?

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.