Vi har öppet mellan våningarna vid blivande matplats med fönster i två våningar:
Elektrikern ska snart sätta spottar i fönstersmygarna, och nu slår mig tanken, bör de vara monterade i nederkant och lysa uppåt i de övre fönstren i stället för ovankant och lysa neråt? Detta för att inte blända de som sitter till bords.
Hur hade ni gjort?

Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Elektrikern ska snart sätta spottar i fönstersmygarna, och nu slår mig tanken, bör de vara monterade i nederkant och lysa uppåt i de övre fönstren i stället för ovankant och lysa neråt? Detta för att inte blända de som sitter till bords.
Hur hade ni gjort?
Men... Rördragningen bör ju redan vara gjord, eller ska ni plocka bort skivorna som redan sitter uppe? Ser inga hål borrade någonstans heller så är inget gjort så kan man ju ändra sig, är allt redan gjort med rören så blir det jobbigare 🤔Vispen74 skrev:
Vi har öppet mellan våningarna vid blivande matplats med fönster i två våningar:
[bild]
Hur hade ni gjort?
Nej inget är förberett, så skivorna kommer plockas ner oavsett.G GoGetLost skrev:
Klicka här för att svara
Liknande trådar
-
Byta ut fönsterspottar
Belysning -
fönster i källaren,kan inte kruva upp skruverna höga och vänster för att öppna och bytta skivar. Hur
Attefallshus, friggebod, garage & andra småhus -
Fönster från tak till golv, hur höga ska man välja?
Fönster & Dörrar -
Estetiska tips fönsterspottar
Belysning -
Sotigt innertak vid ytterväggar och stora höga fönster.
Färg, Måla & Tapetsera