Vad heter det?
Ännu en grej jag inte lyckas googla.. jag vill ha ett stort fönster mellan köket o terassen som på sommaren kan öppnas så det försvinner helt uppåt och inte hamnar i mitten av ramen som dessa brukar göra, har 8 såna mitten-fönster redan. Jag vill att det ska bli så att man kan laga o duka upp saker på bänken innanför o så kan man kan hämta utifrån terassen, så fönstret ska lägga sig upp i överkanten av fönsteröppningen en bra bit över stå-höjd.
Tack för tips ☀️
Ännu en grej jag inte lyckas googla.. jag vill ha ett stort fönster mellan köket o terassen som på sommaren kan öppnas så det försvinner helt uppåt och inte hamnar i mitten av ramen som dessa brukar göra, har 8 såna mitten-fönster redan. Jag vill att det ska bli så att man kan laga o duka upp saker på bänken innanför o så kan man kan hämta utifrån terassen, så fönstret ska lägga sig upp i överkanten av fönsteröppningen en bra bit över stå-höjd.
Tack för tips ☀️
Detta måste väl ändå finnas? Är jag den enda någonsin i sverige som ville ha detta 🤣 Jag kan tillverka den själv i verkstan men vore ju bra att kunna köpa grejer ibland för att jag hellre hade gjort något annat än snickra..
Medlem
· Blekinge
· 11 120 inlägg
Klicka här för att svara
Liknande trådar
-
Vertikalmarkis för vridfönster som öppnas utåt?
Fönster & Dörrar -
Installera fönster på garagedörr?
Attefallshus, friggebod, garage & andra småhus -
Hindra att ett fönster kan öppnas innifrån
Fönster & Dörrar -
Kontrollplan för ersättning av garagedörr till dörr och fönster.
Bygglov -
Råd om träslag på ytterdörr, garagedörr och fönster
Fönster & Dörrar