Byggahus.se

Flaggstången får lagstadgad maxhöjd

1. Redaktionen
    På konsumentens sida · 2 693 inlägg

Redaktionen

På konsumentens sida
  2. E
    Anonym

Ej verifierad

Anonym
    Skrivet av: Villaägare

För jävligt att ballongflygarna ska få bestämma hur hög min flaggstång ska få vara.

3. E
    Anonym

Ej verifierad

Anonym
    Skrivet av: HenrikP

Satt och blev alldeles röd i ansiktet av ilska innan jag insåg vilken dag det är idag. Mitt hus är 8 meter högt i nock. Hade varit snyggt med en tremetersstång intill :)

4. E
    Anonym

Ej verifierad

Anonym
    Skrivet av: Kromo

April april

5. E
    Anonym

Ej verifierad

Anonym
    Skrivet av: KnockOnWood

Det går fort nu under supervalåret!

Hörde just på nyheterna att Naturskyddsföreningen just har fått Landsbygdsdepartementet att beordra stopp för alla vindkraftverk.
    De har äntligen förstått att dessa turbiner dödar massor med fridlysta djur, speciellt örnar och fladdermöss.

Och mycket riktigt: Alla de 4 vindkraftverken jag har inom synhåll från mitt fönster står still. Hurra!

6. E
    Anonym

Ej verifierad

Anonym
    Skrivet av: Hugo Kjellin

Fför enkelt att lista ut att det är ett aprilskämt. Nästa år får ni göra bättre.

7. E
    Anonym

Ej verifierad

Anonym
    Skrivet av: Calle

Får man väl gå ut och såga av den idag. Kan ha den som kombinerad flaggstång och torkvinda. :) Trevlig första april!

8. E
    Anonym

Ej verifierad

Anonym
    Skrivet av: Prutten

Som vanligt trist att "avslöjarna" känner sig tvugna att avslöja vad det handlar om. Roligare för oss andra är ju att se de upprörda posterna från de som tror på historian ..

9. E
    Anonym

Ej verifierad

Anonym
    Skrivet av: Mexitegel

April, april :)

10. E
    Anonym

Ej verifierad

Anonym
    Skrivet av: fusion

Hehe, den va bra! Men inte lika bra som när Tullen skulle aktionera ut beslagtagen smuggelsprit från Finlandsbåtarna. Var bra många som gick på den...

11. E
    Anonym

Ej verifierad

Anonym
    Skrivet av: ion

Jag erkänner att jag inte blev förvånad när jag läste det. Tänk er en landsväg där det alltid varit 80-90 och så köper någon med talets gåva ett hus nära vägen, plötsligt är det 40 där. Nästan sak samma.

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.