R ramo_and #1 Medlem · 2 inlägg 23 jan 00:14 ramo_and Medlem 2 inlägg 23 jan 00:14 #1 Hej, Jag köpte nyligen en lägenhet med betongbänkskiva. På bänkskivan är det fläckar och på golvet syns märken från en tidigare matta (se bilder). Vad kan man göra åt detta? Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder #betongbänkskiva #betonggolv #fläckar #slipa-betong #slipa-betonggolv
Hej, Jag köpte nyligen en lägenhet med betongbänkskiva. På bänkskivan är det fläckar och på golvet syns märken från en tidigare matta (se bilder). Vad kan man göra åt detta?
R ramo_and #2 Medlem · 2 inlägg 22 feb 13:24 ramo_and Medlem 2 inlägg 22 feb 13:24 #2 Antar att det inte är värt att slipa lokalt, eftersom det kan va svårt att få ett snyggt resultat som jag förstått det. Någon som har tips på vad man bör behandla bänkskivan med för att undvika ytterligare fläckar?
Antar att det inte är värt att slipa lokalt, eftersom det kan va svårt att få ett snyggt resultat som jag förstått det. Någon som har tips på vad man bör behandla bänkskivan med för att undvika ytterligare fläckar?