hejsan.
har fått fläckar i fog på sina ställen i duschen, började i våras lite smått å nu är de som ca 15-20 cm i storlek.
har testat de flesta medel å göra rent med men nä...
tar ja däremot en kniv å skrapar lätt på ytan försvinner det. men kommer tillbaka vid nästa dusch.
tips????
Med vänlig hälsning karlsson

• Fläckar i duschens fog mellan gråa kakelplattor, cirka 15-20 cm stora.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
Märkligt! Jag har precis upptäckt samma sak i mitt renoverade badrum. Min har dessutom en tendens till att bli lite prickigt. Jag har bett leverantör kika på det och återkopplar om jag får något vettigt svar ifrån dom. För mig tog det bara 4-5 dagar innan de uppstod.

• Gilla
steelcenter
  • Laddar…
S Sjodin skrev:
Märkligt! Jag har precis upptäckt samma sak i mitt renoverade badrum. Min har dessutom en tendens till att bli lite prickigt. Jag har bett leverantör kika på det och återkopplar om jag får något vettigt svar ifrån dom. För mig tog det bara 4-5 dagar innan de uppstod.
mitt är byggt hösten 16, å detta kom upp i våras. men har gått tillbaka lite i storlek.

• Gilla
Alexander123
  • Laddar…
Hej. Fick ni nått svar vad felet var? elr vad som hade hänt. Har nämligen samma problem i vårat badrum som renoverades för cirka 1 år sedan

Nja jag kommer inte ihåg vad det heter, men är typ järn i vattnet som verkar vara boven i dramat här hemma hos mig. Det är dock en slutsats jag dragit själv efter att ha läst lite på internet. Fick ingen bra förklaring från leverantören iaf.

Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.