Byggahus.se

Fjärrkontroll Harmony

1. K
    Medlem Nivå 16
    Tänkte jag skulle återuppliva en gammal fjärris, Harmony 525, men när jag pluggar in den via USB till datorn så kan jag inte se den i utforskaren. Har provat både laptop W8 och stationär W7, båda installerar drivrutiner men sen kommer jag inte vidare.
    Har försökt ladda ner program från Logitech men de låter sig inte laddas ner. Fjärrisen säger att den är USB-connected, ja, batterierna är nya.
    Har också försökt via Logitechs svenska sida att komma åt mitt gamla konto men icke det heller.
    Nåja, det finns tfn-support vardagar så jag får väl ta det, om nu inte någon här har nåt bra tips:p

2. A
    Medlem Nivå 5
    Du har installerat den uppdaterade programvaran från Logitech?

3. tommib
    Självbyggare · Nivå 22
    Varför förväntar de dig att se en fjärrkontroll i utforskaren? Eftersom du har fjärren borde du kunna komma åt kontot på myHarmony.com utan problem. Sist jag kollade kunde man återställa lösenordet enkelt...

• Laddar…
  4. K
    Medlem Nivå 16
    Problem med att ladda ner programvaran, har inte kvar datorn som jag använt tidigare. Eftersom jag har begränsade datorkunskaper hade jag nån tanke om USB = lagringsenheter eller liknande ��
    Problem med att komma åt kontot, kom så långt att jag besvarade kontrollfrågan men sen kom svaret att servern inte svarade - försök senare. Lyckades alltså inte med föreslagna åtgärder :/
    Ska ta ett försök med support under morgondagen.

5. A
    Medlem Nivå 5
  6. C
    Medlem · Nivå 17
    Harmony = en av de sämsta köp jag gjort. Bespara dig själv frustrationen, återvinn skiten och köp en ny OneForAll istället. :mad:

7. [SH]
    Elektroniktokig Nivå 5
    Vår Harmony 785 är den bästa pryl vi haft enligt min fru. Så bra att jag blev beordrad att skaffa en ny när den havererade efter sex rs trogen tjänst.