763 läst · 2 svar
763 läst
2 svar
Finns det något Tec7 INTE fäster mot? Behöver göra en mall runt en stövellagning
Jag använder vadarbyxor rätt mycket.
Tänker fästa filtsula på ett par PVC-vadare med fasta stövlar vilket kommer ge stövlarna bättre grepp och även ge en stabilare sula.
Att limma filtsulan är inga problem, sådant har jag gjort förr men jag vill jämna till botten av stövelns sula.
Ne, jag vill inte ta bandslipen och slipa bort mönstret under stöveln. Jag tänker fylla igen greppen med Tec7 för att få en jämn yta att sedan limma på filtsulan. Tänker mig en veckas torktid
Men, jag vill ha en liten enkel "gjutform" runt stöveln för att få det hela så jämnt och fint som möjligt.
Eller så går det bra ändå. Kanske överarbetar jag. Det vore typiskt mig...
Men vad kan jag använda? Vaxat papper? PE-plast?
Bild på min sko för förklaring
Tänker fästa filtsula på ett par PVC-vadare med fasta stövlar vilket kommer ge stövlarna bättre grepp och även ge en stabilare sula.
Att limma filtsulan är inga problem, sådant har jag gjort förr men jag vill jämna till botten av stövelns sula.
Ne, jag vill inte ta bandslipen och slipa bort mönstret under stöveln. Jag tänker fylla igen greppen med Tec7 för att få en jämn yta att sedan limma på filtsulan. Tänker mig en veckas torktid
Men, jag vill ha en liten enkel "gjutform" runt stöveln för att få det hela så jämnt och fint som möjligt.
Eller så går det bra ändå. Kanske överarbetar jag. Det vore typiskt mig...
Men vad kan jag använda? Vaxat papper? PE-plast?
Bild på min sko för förklaring
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Tec7 fäster inte till polyeten eller liknande material (en slags plast).
Liknande trådar
-
Hur får jag bort silen på en Grohe handfatblandare? Den ligger något infälld på undersidan av kranet. Finns det en originalverktyg?
Badrum -
Finns det något alternativ till Ubiquiti?
Internet - Fiber, Bredband, ADSL, 3G/4G -
Normcentral i en lägenhet: Kan man placera vart man vill? Finns det något krav från Kommunen eller Elsäkerhetsverket. Tacksam för svaret från experte.
Lösvirke & Timmerhus -
Finns det något värde i strömsnäspannan ackumulatortank?
Värme allmänt -
Finns det något ändlock till termostat?
Vatten & Avlopp