Har precis tagit över en släktstuga och vi ska rensa ut lite maskiner mm. Vet någon om det går att sälja en Pelarborr Arboga? Finns det intresse för sådana och vad är isåfall ett rimligt pris.
Tog kort på skylten men inte på maskinen…
Det är varje fall en bänkmodell som inte använts på typ 20 år.
Tog kort på skylten men inte på maskinen…
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Det är varje fall en bänkmodell som inte använts på typ 20 år.
Verktygstokig
· Halland
· 8 131 inlägg
Beroende på skick mm så är den värd mellan 3-10k ungefär
Hej igen!
Så här ser maskinen ut. Någon som kan ge nån slags bild kring skick och vad man borde lägga ut den här för om den ska säljas.
Har massa borrar till också, lägger med en bild på det också.
Så här ser maskinen ut. Någon som kan ge nån slags bild kring skick och vad man borde lägga ut den här för om den ska säljas.
Har massa borrar till också, lägger med en bild på det också.
Logga in
Skapa konto
Logga in
Skapa konto
Logga in
Skapa konto
Logga in
Skapa konto
Logga in
Skapa konto
Logga in
Skapa konto
Vilken raritet du har, guld värd och en kvatitet som inte går att uppbringa i dag. I användning av en amatör så håller den 50 år till. Ser även att det är konkoppling på den för grövre borrrar. Är du säker på att du inte vill ha den kvar. Ovärdelig vid borrningar av olika slag. Nutida är bar skräp och för det mesta bara en stolpe som en vanligt borrmaskin ska fästas. Finns ingen precition på dessa. Jag säger inget mer, men tänk om, den äter inte bröd där den står.
Kul att höra att det är en fin maskin men har haft möjlighet att använda den i 20 år men ändå står den under sitt mormorssydda fodral och förblir oanvänd…J jonaserik skrev:Vilken raritet du har, guld värd och en kvatitet som inte går att uppbringa i dag. I användning av en amatör så håller den 50 år till. Ser även att det är konkoppling på den för grövre borrrar. Är du säker på att du inte vill ha den kvar. Ovärdelig vid borrningar av olika slag. Nutida är bar skräp och för det mesta bara en stolpe som en vanligt borrmaskin ska fästas. Finns ingen precition på dessa. Jag säger inget mer, men tänk om, den äter inte bröd där den står.
Nej, den där ska du inte sälja! Lägg gärna upp fler bilder på maskinerna du tänker rensa ut så kan vi avråda dig från att sälja på fler punkter 😀 Den där är ju så smidig och så värd att behålla!
Nu vet vi inte hur du bor eller familjeförhållanden, men tänker för mig själv, framtiden. Har den stått i så många år, så skulle den kunna stå i många år till. Någon har varit rädd om den, bakåt i tiden och inte som nu , slit/släng, så mormor gjorde ett skydd för den och därav är den i frisk och i fin form i dag. Den mår inte illa av att stå i ett kallförråd, bäst är ett svalförråd.J JoMaV skrev:
Hahah tack men jag vill ju SÄLJA. Ska ju bli sovrum där det står idag.J jonaserik skrev:Nu vet vi inte hur du bor eller familjeförhållanden, men tänker för mig själv, framtiden. Har den stått i så många år, så skulle den kunna stå i många år till. Någon har varit rädd om den, bakåt i tiden och inte som nu , slit/släng, så mormor gjorde ett skydd för den och därav är den i frisk och i fin form i dag. Den mår inte illa av att stå i ett kallförråd, bäst är ett svalförråd.
Om jag nu ändå är så korkad att sälja den vad ska man ta för den?
1500 så kan jag väl ta eländet av dig!
😉
(Men behåll pjäsen!)
😉
(Men behåll pjäsen!)