Byggahus.se

Finndomo har fått ny ägare

1. Redaktionen
    På konsumentens sida · 2 692 inlägg

Redaktionen

På konsumentens sida
    Strax före det nya året fick den krisdrabbade småhustillverkaren Finndomo till slut en ny ägare.

Du kan läsa artikeln här: Finndomo har fått ny ägare

2. E
    Anonym

Ej verifierad

Anonym
    Skrivet av: DG

Tragiskt! Alla lurade kunder får ej sin upprättelse! Samma människor som fortsätter lura kunder i nytt namn!

3. E
    Anonym

Ej verifierad

Anonym
    Skrivet av: Anställd

Nej där har du fel! Staffan Lindqvist och hans anhang har slutat! De har även en ny fackrepresentant eftersom den förre misskötte sitt uppdrag.'
    Så nu är det nytt folk tillsammans med kunnig byggpersonal

4. E
    Anonym

Ej verifierad

Anonym
    Skrivet av: DG

Er bästa reklam hade varit att ta hand om alla de kunder ni lurade innan. Men dom skiter ni väl i nu och börjar lura nya kunder!

5. E
    Anonym

Ej verifierad

Anonym
    Skrivet av: Anställd-dvs ARBETAR...

Som sagt Staffan har SLUTAT. Ang kunder så måste du naturligtvis ta kontakt med din säljare som i alla fall av missnöje! Ganska självklart eller hur?
    Jag tycker dessutom det är märkligt att du klagar såhär-du vet ju inte ens vilket varumärke det är på ditt hus, och vilken modell.
    Jag tror att du är en av de som så tragiskt fått sluta på Modulent eller Hultsfredshus, kan bara säga att jag känner med er alla, tyvärr hjälper inte det, men ändå.

6. E
    Anonym

Ej verifierad

Anonym
    Skrivet av: 702XX

:D Tror du verkligen att min Modulenthussäljare skulle bry sig?! Tror du inte vi har pratat med säljaren?! Vi är mängder med kunder som aldrig kommer att bli hjälpta.
    Ett skitföretag som kommer att forsätta vara ett skitföretag. Även om Staffan har slutat så finns det en anda i företaget där man behandlar kunderna som skit!
    Jag jobbar tack och lov inte inom fiffelochbågbrasnchen och har aldrig gjort!

7. E
    Anonym

Ej verifierad

Anonym
    Skrivet av: 702XX

Börja med att ringa runt till de kunder som hade kundnummer 70200-70299...

8. E
    Anonym

Ej verifierad

Anonym
    Skrivet av: Ordförande BRF

Våra 36 bostadsrätter lutar fortfarande och blåser utifrån genom köksskåp i köket, gropar i parketten, avsaknad av kakelfog, stinker matos mellan grannar, isolering saknades i yttervägg. mm mm mm.
    Hoppas ni sover gott.

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.