9 817 läst ·
3 svar
10k läst
3 svar
Festool domino fräs
Halloj!
Var och kikade på en Festool domino fräs i en butik i Göteborg.
När jag frågade om priset på en sådan maskin så tog försäljaren fram Festools
katalog med priser och angav priset till 5300 + moms .
Finns det något "att göra" på detta priset för mig som privatperson eller är de (återförsäljarna) livrädda för att mista sin roll som ÅF för Festool?
Tycker mig förstå att Festool kör med hårda tag. Någon som vet eller anar ?
Finns det något "att göra" på detta priset för mig som privatperson eller är de (återförsäljarna) livrädda för att mista sin roll som ÅF för Festool?
Du kan ju ta en titt här:
https://www.ssl-id.de/www.24tools.de/store/1006/pd-1643232357.php?categoryId=15?defaultVariants={EOL}&categoryId=15
Det är ju lite billigare. Prova att hitta några handlare som du sedan visar detta priset för och säg att du gärna handlar av dem om dem kan matcha priset.
https://www.ssl-id.de/www.24tools.de/store/1006/pd-1643232357.php?categoryId=15?defaultVariants={EOL}&categoryId=15
Det är ju lite billigare. Prova att hitta några handlare som du sedan visar detta priset för och säg att du gärna handlar av dem om dem kan matcha priset.
Om du tittar på smsservic så kan du spara ett par hundra mm www.smsservice.se - Småmaskinsservice på nätet!woodrat skrev:Halloj!
Finns två butiker i göteborg
När jag ringde och pratade med smsservice så blev mitt intryck att dem nog inte sänker sitt pris (som redan är lägre än riktpriset du fick), men att du nog kan pruta till dig nåt extra frässtål eller annat tillbehör.
Klicka här för att svara