Byggahus.se
  1. Byggahus.se är oberoende på konsumentens sida Regler

fein, sicken kul mojäng

1. pason_67
    Medlem · 145 inlägg

pason_67

Medlem
    är så glad, fick en fein 250q top i 40 års present idag...Hade tipsat släkten om behovet, men den kostar ju en juste slant.. Men bra pris via Gällivare-Markus så är min dröm sann.. Nu skall här slipas och sågas.. :)

Försöker göra fyrkantiga hål i allt jag ser.. Tjejen sådär förtjust.. Vänj dig ... ;-)

Tror lådan får plats mellen oss i sängen, annars skaffar jag mig en större säng..

Jag vet att det finns 10000 användningsområden.. Fast finns det ngt oväntat, så tipsa.

2. mattiasp
    Hårklyvare · Täby, Sthlm · 6 692 inlägg

mattiaspPremiumikon: Hand

Hårklyvare
    Något oväntat finns det nog inte. Det svåra är att komma ihåg att man kan ta till Multimastern när man står inför ett till synes olösligt problem.

3. C
    Medlem · Hässelby · 824 inlägg

coss

Medlem
    kan vi en bild på skönheten i arbet???

4. A
    Medlem · Uppsala · 1 630 inlägg

Alko

Medlem
    Risk att tjejen kanske också tar till verktyg i sängen då.... ;)
    Jag slog till på en Fein Dustex II till min Top 250, då blev min tjej nöjd iallafall, föredrar den till hushållsdammsugningen framför vår gamla :)

Maskinen är verkligen så bra som alla säger, häromdagen jobbade jag lite med golvlister och hårdmetallraspning av mindre limbelagd betongyta innan målning. Min dag såg verkligen ut som ur en reklamfilm från Fein, löjligt vad många arbetsområden man kan hitta. Schysst tex. att kunna "hyvla av" millimetertunna skivor (35mm standard E-cut) från lister etc som man vill passa in exakt, det brukar vara lite trixigt med fogsvansen.

/A

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.